330Ci E46 is verkocht
Re: Mar 330Ci
Nette velgen, vind dit heel stiekem mooier staan dan je zomervelgen... 

Nou ik moet zelf ook zeggen dat ik het eerlijk gezegd ook wel mooier vind. 
Maar ja 't is wel een stapje kleiner he ... Op zich geeft het niks, ik heb nu een paar maanden de tijd om er aan te wennen

Maar ja 't is wel een stapje kleiner he ... Op zich geeft het niks, ik heb nu een paar maanden de tijd om er aan te wennen

tjonge tjonge wat heb jij een mooie velgen gekocht en ook zo mooi gepoetst.
gr hans
gr hans
- largeproject
- Contacteer:
tja, ook ik vind die velgen net wat mooier dan je zomers
kan niet verklaren waarom, magoed..het blijft hoe dan ook een erg mooie wagen 

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Yep, het koste wat maar dan heb je ook wel wat hebmwhans schreef:tjonge tjonge wat heb jij mooie velgen gekocht ...

You are so right ... (h)Dnl schreef:OEM
Dat heb ik zelf dus ook en waar het in zit weet ik ook nog niet maar dat geeft niks. De 18 inch staan gepoetst in de schuur en daar staan ze voorlopig goed tot na de winter ...Robbel schreef:tja, ook ik vind die velgen net wat mooier dan je zomerskan niet verklaren waarom ...

Misschien door sparen voor een OEM breedset?

+1, staat super netjes zoBob. schreef:Nette velgen, vind dit heel stiekem mooier staan dan je zomervelgen...

Fraaie coupe hoor...
...mag ik zeggen dat ik 'm met de winterset fraaier vind dan met de zomerset????
...mag ik zeggen dat ik 'm met de winterset fraaier vind dan met de zomerset????
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Ja hoor dat magJoop schreef:...mag ik zeggen dat ik 'm met de winterset fraaier vind dan met de zomerset????

De 18 inch ( Breyton ) zaten bij aanschaf al onder de auto en zijn dus eigenlijk de keuze/smaak van de vorige dan wel de eerste eigenaar. Als ze gepoetst zijn dan is het irl best een stoere velg maar ik zelf had ze niet gekozen. Voorlopig doe ik het er gewoon mee maar m'n keuze is wel gemaakt nu.
OEM

Zou hier mooi even mee blijven door rijden, en de Breyton velgen te koop zetten
.

Hehe eindelijk heb ik ze. Van de week nog de bolletjes voor de zijkant ophalen ( besteld ) en dan is ook die subtiele wijziging weer kompleet

Al wacht ik nog wel even met plaatsen.
Dat plastic van de lamphouders is nu allemaal keihard van de kou en breekt gegarandeerd af volgens mij ...

Al wacht ik nog wel even met plaatsen.
Dat plastic van de lamphouders is nu allemaal keihard van de kou en breekt gegarandeerd af volgens mij ...

Mar330CI schreef:Al wacht ik nog wel even met plaatsen.

Wat zijn dat nou voor lampies, die horen toch oranje????
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"