Updaten Navigatie met gekopieerde DVD
Re: Updaten Navigatie met gekopieerde DVD
Thnx! Kijken of het gaat lukken.
Excuses, had deze over het hoofd gezien....Lupusmagnificus schreef:Oud draadje maar toch, Broncky kan je mij (pm) de gegevens van de beste man die je dvd heeft verzorgd sturen?
http://www.2dehands.be/auto-onderdelen- ... 03983.html
zo, kan je ze bestellen....
1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
Klopt het dat DVD2 de meest gedetailleerde wegen heeft voor NL?
Ik heb de Dvd's geprobeerd, alleen werkt DVD1 niet. Hij zegt dat het een nieuwe DVD-versie is en na 5 minuten moet op starten. Na dat gedaan te hebben, geeft ie aan om een navigatie DVD te plaatsen.
Ik heb de Dvd's geprobeerd, alleen werkt DVD1 niet. Hij zegt dat het een nieuwe DVD-versie is en na 5 minuten moet op starten. Na dat gedaan te hebben, geeft ie aan om een navigatie DVD te plaatsen.
Klopt DVD 2 is de nodige wat je hebt !
die kan ik leveren kosten zijn 20 euro
BMW Bayerische Motoren Werke
Ik heb het al, voor niksBMW318I schreef:Klopt DVD 2 is de nodige wat je hebt !

Het jammere is aan deze dvd's dat je geen straatnamen ziet als je hem op 3D hebt staan.
op welk merk kan je best branden. Ik heb nu op philips gedaan en dan kan wel namen invoeren zodra gaat berekenen blijft ie daar op staan.
Wel zie ik de kaart rechts bij entertainment met de straatnamen. Vind beetje raar
Wel zie ik de kaart rechts bij entertainment met de straatnamen. Vind beetje raar
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Ik gebruik verbatim.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Even vraagje tussendoor.
Heb ook een Verbatim gebruikt voor DVD2 en deze werkt.. maar maakt het nog uit of je een DVD-5 of DVD-9 gebruikt ?
Heb ook een Verbatim gebruikt voor DVD2 en deze werkt.. maar maakt het nog uit of je een DVD-5 of DVD-9 gebruikt ?
BMW 530d E60 2005
Ik zou bij voorkeur een dvd5 gebruiken.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!

Is dit de juiste? Want ik heb begrepen dat hij op een zo laag mogelijk snelheid gebrand moet worden.
1. BMW E60 530D 231PK
- 2. BMW F10 528i 245PK