Op de rem of N, wat is beter?
Re: Op de rem of N, wat is beter?
bij mij is verbruik
N of P = 0.3 l/h
D of R = 1.7 l/h
1.4 l/h om tegen een stilstaande turbine aan te draaien.
N of P = 0.3 l/h
D of R = 1.7 l/h
1.4 l/h om tegen een stilstaande turbine aan te draaien.
F10 N57N
Bizar, ik zie heel andere getallen.
N of P = 0.7l/h
D of R = 0.9l/h
D or R wijzigd nauwelijks als ik hem laat kruipen. Het ontkoppelen zie ik dus niet terug. Daarentegen heb ik dan weer nauwelijks verschil met N of P .
N of P = 0.7l/h
D of R = 0.9l/h
D or R wijzigd nauwelijks als ik hem laat kruipen. Het ontkoppelen zie ik dus niet terug. Daarentegen heb ik dan weer nauwelijks verschil met N of P .
525d E61 2007 pre-LCI
Dat zou dan wel kloppen met jou NIC op activ. Maar wel vreemd dat ie dan in N of P weer hoger is dan bij mij idd. Bij mij was D en R voet op de rem trouwens.
F10 N57N
Een mogelijk K-word dat nodig is om NIC te deactiveren als dit als retrofit wordt toegepast.
Misschien moet je deze in je FA zetten en EGS hercoderen om te kunnen coderen.
Bij mij zit het trouwens niet in de FA lijst.
+NNIC NACHRUEST_NIC //Umruestung bei Kundenbeanstandung "Kupplungsrupfen beim Anfahren"
Misschien moet je deze in je FA zetten en EGS hercoderen om te kunnen coderen.
Bij mij zit het trouwens niet in de FA lijst.
+NNIC NACHRUEST_NIC //Umruestung bei Kundenbeanstandung "Kupplungsrupfen beim Anfahren"
F10 N57N
Ik heb nu het volgende geprobeerd:
+NNIC toegevoegd in CAS en LMA, EGS in expertmode gecodeerd. Uitlezen: geen verschil.
-NNIC toegevoegd in CAS en LMA, EGS in expertmode gecodeerd. Uitlezen: geen verschil.
En bij beide settings kon ik de waarde met normale MAN file coderen ook niet aanpassen.
+NNIC toegevoegd in CAS en LMA, EGS in expertmode gecodeerd. Uitlezen: geen verschil.
-NNIC toegevoegd in CAS en LMA, EGS in expertmode gecodeerd. Uitlezen: geen verschil.
En bij beide settings kon ik de waarde met normale MAN file coderen ook niet aanpassen.
F10 N57N
Bij het stoplicht kan je de automaatpook beter in de P zetten inplaats van de N.
In de N stand heb je veel grotere kans op inwendige slijtage, dit is wat ZF in Duitsland ook zelf aangeeft en adviseert aan hun klanten in de service centra.
En in ieder geval niet met je voet op de rem blijven staan bij elk verkeerslicht, kromme schijven remt niet lekker.
In de N stand heb je veel grotere kans op inwendige slijtage, dit is wat ZF in Duitsland ook zelf aangeeft en adviseert aan hun klanten in de service centra.
En in ieder geval niet met je voet op de rem blijven staan bij elk verkeerslicht, kromme schijven remt niet lekker.
P doe ik zeker niet, met de pre-LCI moet ik door R gaan je achterligger ziet dus de achteruit rijlichten aangaan wat nogal bizar is
.
525d E61 2007 pre-LCI
Nee, zit een vertragiging in. De achteruitrijlichten gaan niet direct branden als je langs de R gaat of een fractie van een seconde in de R zit. De achteruitrijlichten gaan even later pas branden als de pook 'iets langer' in de R zit/blijfttom_il schreef:P doe ik zeker niet, met de pre-LCI moet ik door R gaan je achterligger ziet dus de achteruit rijlichten aangaan wat nogal bizar is.