Et15 10J 17"
Re: Et15 10J 17"
daarom rij ik ook extra voorzichtig en parkeer hem het liefst ook altijd in rechte vakken! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Ja ik meestal ook, maar soms heb je geen keus he en dan zul je net zien dat.......
hehehehe ik heb zo goed als zeker een mega konnenen set gekocht, die niemand hier op het forum heeft:)
Ze kosten ook iets meer als ik uit wilde geven maar ik heb ze bij Rieger(die tuner) nieuw gekocht, en ze maakte me een bod dat ik niet kon weerstaan haha!
Voren:
ET20 8J 17"
Achter:
ET26 10J 17"
Wat het is moet nog even geheim blijven, als me dat lukt haha:)
Ze kosten ook iets meer als ik uit wilde geven maar ik heb ze bij Rieger(die tuner) nieuw gekocht, en ze maakte me een bod dat ik niet kon weerstaan haha!
Voren:
ET20 8J 17"
Achter:
ET26 10J 17"
Wat het is moet nog even geheim blijven, als me dat lukt haha:)
- BMW Clubsport
Als het goed is heeft BMW geen velgen met die maten.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Nee geen BMW velgen, maar hagelnieuwe WRD Mesh velgen:
(niet exact deze maar dit type):

Op de E36 coupe:

Maargoed heb vandaag niets van ze gehoord, en moet nog betalen. Ondanks dat ik het echt vette velgen vind, ben ik aan het twijfelen of Kerscher (k)cs velgen niet mooier zijn op mijn cabrio...Alleen het punt is er staat geen set kerscher in 5x120 te koop...De vraag is vind ik die ooit voor een goede prijs...

(niet exact deze maar dit type):

Op de E36 coupe:

Maargoed heb vandaag niets van ze gehoord, en moet nog betalen. Ondanks dat ik het echt vette velgen vind, ben ik aan het twijfelen of Kerscher (k)cs velgen niet mooier zijn op mijn cabrio...Alleen het punt is er staat geen set kerscher in 5x120 te koop...De vraag is vind ik die ooit voor een goede prijs...

kun je beter nu toehappen en een set velgen nemen, dit zijn volgens mij toch wel velgjes die redelijk hun waarde houden, dus dan kun je altijd nog een keer wisselen!
>>>>Showroom E36's<<<<
Ja ik ga de wrd 's kopen want ik kan ze nog goedkoper als eerst krijgen.
Wat je goedkoop noemt dan...
Het is overigens niet dat ik velgen nodig heb, ik heb nog de zomer velgen van m'n vorige bmw en styling 22 velgen.
De zomer velgen worden dan wintervelgen, de 22's gaan de verkoop in. En dan komen er die dikke velgen in de zomer onder.
Maar ik wil iets waar niet iedereen al mij rijdt, en deze 2 sets zijn flink zeldzaam en zijn maar zelden gedaan. Dat geloof ik ook graag met een nieuw prijs van 2866...
Wat je goedkoop noemt dan...
Het is overigens niet dat ik velgen nodig heb, ik heb nog de zomer velgen van m'n vorige bmw en styling 22 velgen.
De zomer velgen worden dan wintervelgen, de 22's gaan de verkoop in. En dan komen er die dikke velgen in de zomer onder.
Maar ik wil iets waar niet iedereen al mij rijdt, en deze 2 sets zijn flink zeldzaam en zijn maar zelden gedaan. Dat geloof ik ook graag met een nieuw prijs van 2866...
Gewoon doen!
ik heb ook nooit geen seconde spijt gehad van de aankoop van mijn velgen, en dat vinden sommige mensen ook al veelteveel geld!
ik heb ook nooit geen seconde spijt gehad van de aankoop van mijn velgen, en dat vinden sommige mensen ook al veelteveel geld!

>>>>Showroom E36's<<<<
- BMW Clubsport
Een auto hebben als hobby is sowieso een slechte investering, dus dan kan dat beetje geld wat je aan velgen uitgeeft er ook nog wel bij
Immers velgen maken de auto toch...?

Immers velgen maken de auto toch...?

kan ook een zooi hobby's noemen waarbij de investering nog slechter is hoor haha, hobby's mogen geld kosten!! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Ja karten en crossmotor rijden is nog erger (altijd al willen doen maar niet kunnen $$$ haha)
Nee maarja, kijk ik wil er geen bodemloze put van maken want dat krijg je toch nooit terug, maar aangezien je voor een auto super weinig terug krijgt ben ik het ook maar niet als investering maar als een hobby gaan zien.
Ik wil gewoon binnen het redelijke de auto naar smaak maken, lekker mee knallen en naderhand een hele snelle

Nee maarja, kijk ik wil er geen bodemloze put van maken want dat krijg je toch nooit terug, maar aangezien je voor een auto super weinig terug krijgt ben ik het ook maar niet als investering maar als een hobby gaan zien.
Ik wil gewoon binnen het redelijke de auto naar smaak maken, lekker mee knallen en naderhand een hele snelle