BMW 323Ci Exe Aut E46 2000:!!UPDATE!!Zie laatste post! PICS!
Re: BMW 323Ci Executive aut E46 2000: 16aug Pics
...spannend... 

Re: BMW 323Ci Executive aut E46 2000: Heb hem!
En hij staat in de garage, sjongejongejonge! Wat een bak!
Nu snap ik écht wat BMW rijden zó geweldig maakt. Het zijn alle details bij elkaar!!!
Ik ga z.s.m. foto's maken (morgen eerst concert :p).
De auto is echt bomvol. Iemand enig idee hoe ik de extra sleutel kan activeren, en hoe ik mijn Xenon koplamp sproeiers gebruik?

Nu snap ik écht wat BMW rijden zó geweldig maakt. Het zijn alle details bij elkaar!!!
De auto is echt bomvol. Iemand enig idee hoe ik de extra sleutel kan activeren, en hoe ik mijn Xenon koplamp sproeiers gebruik?
Hey gefeliciteerd man,
veel veilige km's mijn koplampsproeiers werken mee met de ruitensproeiers.
Ik meen niet elke keer, maar bij elke vijfde? keer dat je de ruitensproeier bedient.

Ik meen niet elke keer, maar bij elke vijfde? keer dat je de ruitensproeier bedient.
ThanksBOMEWM schreef:Hey gefeliciteerd man,veel veilige km's mijn koplampsproeiers werken mee met de ruitensproeiers.

Hmm, mn tweede sleutel is leeg. Gisteren hele dag mee gereden, en geprobeert te activeren, maar hij doet het niet. (andere sleutel activeert hem wel...) Miss nog langer rondrijden?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Hier kun je lezen hoe je een sleutel kan aanmelden als ie de sleutel niet kent.K3cin schreef:En hij staat in de garage, sjongejongejonge! Wat een bak!![]()
![]()
![]()
Maar wat jij beschrijft is een lege accu die erin zit. (ik zou idd proberen langer door te rijden, misschien moet je een nieuwe sleutel bij de dealer reclameren. Ik neem aan dat je garantie hebt?)
Oh ja, veel plezier gewenst van je aankoop!

Re: BMW 323Ci Exe Aut E46 2000: UPDATE:PICS!
zeker een mooie showroom.
duidelijk overzicht met verlanglijstje erbij!!
enne.. gave bak man.. :~ ben jaloers op je electr. verstelbare stoelen met stoelverw. :~
enne.. gave bak man.. :~ ben jaloers op je electr. verstelbare stoelen met stoelverw. :~

Danku (A).. Vnacht in de auto geslapen, dan is die verwarming wel heerlijk hoor (A)!dhbmw schreef:zeker een mooie showroom.
Kreeg niet genoeg aandachtGriffendahl schreef:Want... ?? :?

Slapen in een E46 = not done :p ..
(Kan ik vertellen uit ervaring ..)
(Kan ik vertellen uit ervaring ..)
Had je je buitengesloten? :?K3cin schreef:Danku (A).. Vnacht in de auto geslapen, dan is die verwarming wel heerlijk hoor (A)!dhbmw schreef:zeker een mooie showroom.
Mooi he die BMW 3-serie sleutelhanger |p
Hele mooie Bimmer trouwens
Hele mooie Bimmer trouwens