Ik heb inmiddels al bijna 3d kilometers erbij getikt, en wat rijd de auto toch heeerlijk

Het enige waar ik van was geschrokken is dat er een geratel onder mijn auto vandaan kwam.
Ik had het laten nakijken en bleek dat de katalysator op was, gelukkig maar want dit is wel te overzien.
Vandaag heb ik mijn auto bij de garage laten staan voor een grote beurt. Ook heb ik ervoor gekozen om de automaat olie te vervangen en de filters voor preventie (wat een dure grap zeg!!!). En de katalysator word meteen vervangen.
Het is maar dat ik weet hoe belangrijk onderhoud is, want voor het zelfde bedrag kon ik een OEM m5 bumper set kopen

oja bijna vergeten, facelift nieren erin geklikt

+ Random foto's gemaakt na het wassen gisteren!
- Spoiler: Laat zien
In nijmegen mag je tot 12 uur het centrum in rijden, en stoppen alleen voor laden en lossen.
Nou ik moest laden en lossen, even een vriend geholpen met spullen ( woont midden in centrum), vlak voordat ik de centrum uit rij dacht ik, ' lust wel een sapje bij bakker bart'.
Dus ik even snel gestopt naar binnen bij de bart, meteen naar buiten met sap in mijn hand, en ja hoor ik was de sjaak!
De toezicht zag mij stoppen en naar de bakker bart binnen gaan, en terug komen met een sapje, en begon meteen de bekeuring te schrijven

Eigen schuld.. weer 95 euro armer