Interieur lijsten spuiten.
- rick.bosch
Re: Interieur lijsten spuiten.
Je kunt gewoon een schroevendraaier achter je interieur lijst steken, dan voorzichting naar buiten duwen. Begin rechtsvoor en dan van rechts naar links de lijsten eraf. Zo gebeurd.
BMW 120d | 2007 | 163pk
Voor het bekleden, wat is beter: Alcantara of Suede? Welke lijm gebruiken jullie hiervoor vanwege vlekken.
Alcantara is over het algemeen dunner, en dus makkelijker vouwbaar. Tevens slijtvaster..
Lijm: bison Tix.. dan zit het egt vast
Niet te dik de lijm aanbrengen, dan loopt hij ook niet door het stof. En tussentijds de lijm goed laten drogen zoals op de gebruiksaanwijzing staat...dus op lijst en op alcantara apart aanbrengen..10 minuutjes drogen, en dan op elkaar drukken. Succes
Lijm: bison Tix.. dan zit het egt vast

Niet te dik de lijm aanbrengen, dan loopt hij ook niet door het stof. En tussentijds de lijm goed laten drogen zoals op de gebruiksaanwijzing staat...dus op lijst en op alcantara apart aanbrengen..10 minuutjes drogen, en dan op elkaar drukken. Succes

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Bedankt!
Om maar in dit topic te blijven.
De kunstof lijst onder de riem. Het lijkt me wel wat om hier een alcantara lap overheen te maken.
Hoe kijken anderen hier tegenaan? Doen of zo laten?
Zit dit gewoon geklikt?

Om maar in dit topic te blijven.
De kunstof lijst onder de riem. Het lijkt me wel wat om hier een alcantara lap overheen te maken.
Hoe kijken anderen hier tegenaan? Doen of zo laten?
Zit dit gewoon geklikt?

- thedutchone
ik zeg doen !!
moet je wel een wat donkere nemen niet dat licht grijze
misschien dat ik het ook nog wel ga doen, je ziet namelijk waar me gorden wordt opgerold helemaal een fale plek

Ja ik ben er ook voorzichtig positief over
, het is wel een redelijk groot oppervlak. Maar echte alcantara kost een paar duiten. Imitatie misschien een optie of ga je hier spijt van krijgen en gewoon 150 euro de rol kopen 

Hoe kan stof nu in kubieke meter zijn??? Hoeveel m² heb je nodig voor al je lijsten?Richel88 schreef:Stof wat ik had koste iets van een tientje per m3, en je hebt nog geen halve m3 nodig (voor de eerste keer dan).
Ik wil me er ook aan geven
Ik heb nu het rechterdeurpaneel gedemonteerd
En wil het armsteun gedeelte gaan spuiten
maar ook de lijsten en het gedeelte om de versnellingspook
en onderste stuur gedeelte.
zilver,
de carbon lijsten zitten wel goed maar de genoemde delen zilver springt er uit denk ik!
en de deurpanelen wrappe was geen succes bij mij.
Kleine krasjes na schuren, vallen die weg na spuitwerk?

240 maar begonnen ruw
Erna af gedaan met waterschuurpapier 180
maar is het beste om er nu laagje grondver op te spuiten en die weer af te schuren glad ?
of moet er toch filler tussen voor beste resultaat?

het is wel helemaal eraf
Ik heb nu het rechterdeurpaneel gedemonteerd
En wil het armsteun gedeelte gaan spuiten
maar ook de lijsten en het gedeelte om de versnellingspook
en onderste stuur gedeelte.
zilver,
de carbon lijsten zitten wel goed maar de genoemde delen zilver springt er uit denk ik!
en de deurpanelen wrappe was geen succes bij mij.
Kleine krasjes na schuren, vallen die weg na spuitwerk?

240 maar begonnen ruw
Erna af gedaan met waterschuurpapier 180
maar is het beste om er nu laagje grondver op te spuiten en die weer af te schuren glad ?
of moet er toch filler tussen voor beste resultaat?

het is wel helemaal eraf
Showroom : viewtopic.php?f=29&t=42812