Maddie stelt zich voor :)
Re: Maddie stelt zich voor :)
Welkom. Zelf ook een 328i sedan. Heerlijke wagen.
Geef het even en je past iets aan (knipperlicht), dan zie je een leuk stuur of wat andere kleinere tweeks. Wat extra OEM zaken toevoegen, nothing wrong with that.
Veel rijplezier van de wagen!
Geef het even en je past iets aan (knipperlicht), dan zie je een leuk stuur of wat andere kleinere tweeks. Wat extra OEM zaken toevoegen, nothing wrong with that.
Veel rijplezier van de wagen!
Welkom en wat een prachtige auto!
Zo'n 328i heeft een van de beste motoren ooit door BMW gebouwd, heerlijke motor, ik mis mijn 328i touring nog regelmatig...
Have fun en hou em zo netjes!
Zo'n 328i heeft een van de beste motoren ooit door BMW gebouwd, heerlijke motor, ik mis mijn 328i touring nog regelmatig...
Have fun en hou em zo netjes!
x BMW E36 316i Touring Sport Edition - 1999
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
Vandaag was ik net op tijd thuis om foto's van de bmw te maken voor het donker werd. Nu was het al een beetje donker dus echt mooi is het niet gelukt....maar hierbij de foto's met de nieuwe velgen:)

Uploaded with ImageShack.us

Valt me op dat de auto best wel een paar cm lager mag zitten. Dan rijdtie iets strakker en staat hem ook mooier.
Voor de rest laat ik hem origineel:)
Vandaag trouwens voor het eerst een M3 E46 gereden....man man man :p ik had het niet meer net een F1 car.

Valt me op dat de auto best wel een paar cm lager mag zitten. Dan rijdtie iets strakker en staat hem ook mooier.
Voor de rest laat ik hem origineel:)
Vandaag trouwens voor het eerst een M3 E46 gereden....man man man :p ik had het niet meer net een F1 car.
netjes hoor! na de drop zal het zeker een nette auto zijn!
wat ik toch nog wel zou doen is de oranje knippers in je zijscherm veranderen voor witte, zodat je mooi rondom helemaal witte knippers hebt
wat ik toch nog wel zou doen is de oranje knippers in je zijscherm veranderen voor witte, zodat je mooi rondom helemaal witte knippers hebt

>>>>Showroom E36's<<<<
- Ramon 325 Vanos
Ziet er netje uit zo de wagen lager mag nog wel en dikke velgen 

Beetje zakken kan met deze velgen eronder geen kwaad. Originele hoogte met 15 inch staat wel, maar 17 inch kan beter met een verlaging. 

Zakkkkkeee met dat ding
! , ziet er goed uit 

Bedankt iedereen....ik ben nu op zoek naar een leuke verlagingsset. Denk dat ik alleen de veren vervang en dan 4 en 2cm lager.
Iemand tips welke merk veren lekker laag kunnen en toch beetje comfor houden? Ik wil er geen kart van maken...hij moet elke dag door de stad kunnen rijden zonder dat ik gek word van drempels en hobbeltjes.
Iemand tips welke merk veren lekker laag kunnen en toch beetje comfor houden? Ik wil er geen kart van maken...hij moet elke dag door de stad kunnen rijden zonder dat ik gek word van drempels en hobbeltjes.
Eibach!!
Subtiele verlaging en blijft comfortabel. "Ik heb hem zelf ook"

Subtiele verlaging en blijft comfortabel. "Ik heb hem zelf ook"

Dat zei mn maat ook al...hij had eibach op zijn 528 en die waren goed bevallen.
Hoeveel verlaging heb jij?
Hoeveel verlaging heb jij?
20mm voor en 10mm achter. Maar een M3 heeft origineel al een verlaagd onderstel, en ik wilde niet te laag.
Voor jouw auto is dat 35mm voor en 30mm achter volgens eibach.
Voor jouw auto is dat 35mm voor en 30mm achter volgens eibach.
- BmwCompact
Heey ziet er mooi uit woon zelf ook in maastricht in heer
michien eens wat afspreeken met paar bmw`s of zoo:P .

Bmw e36 320i Cabrio 1997
Bmw e46 328ci coupe 1999 SOLD
Bmw e36 318is sedan m44 1997 SOLD
Bmw e36 325i coupe 1992 SOLD
Bmw e36 316i compact 1994 SOLD
Bmw e46 328ci coupe 1999 SOLD
Bmw e36 318is sedan m44 1997 SOLD
Bmw e36 325i coupe 1992 SOLD
Bmw e36 316i compact 1994 SOLD
Ow jij hebt een M3 haha ja dat is dan een ander verhaal :p
Ik moet zeggen de pro kit lijkt me een goede compromis..maar ik neig toch naar de sportline versie...verlaging is wat meer en dus ook wat stugger:p
Ja is lastig...ik wil de comfor...denk dan toch de pro kit. Sportline wordt misshien te hard en te hardcore.
Nieuw kosten ze 159euro...valt opzich wel mee. Als ik dat heb gedaan ga ik voor veerpootbruggen voor en misschien ook achter:) om de boel mooi stabiel te houden.
@BMW compact....leuk dat je in de buurt woont. Laat me maar weten wanneer...lijkt me leuk om eens af te sreken
Ik moet zeggen de pro kit lijkt me een goede compromis..maar ik neig toch naar de sportline versie...verlaging is wat meer en dus ook wat stugger:p
Ja is lastig...ik wil de comfor...denk dan toch de pro kit. Sportline wordt misshien te hard en te hardcore.
Nieuw kosten ze 159euro...valt opzich wel mee. Als ik dat heb gedaan ga ik voor veerpootbruggen voor en misschien ook achter:) om de boel mooi stabiel te houden.
@BMW compact....leuk dat je in de buurt woont. Laat me maar weten wanneer...lijkt me leuk om eens af te sreken

Ik heb hem al in levende lijve gezien! Staat er zeer mooi bij.
Verlaging is wel duidelijk "noodzakelijk". Heb zelf de Pro kit onder mijn compact zitten en ben er wel over te spreken.. vind hem wel erg stug, zeker met 17 inch velgen, maar zeker geen stuiterballetje hoor
Verlaging is wel duidelijk "noodzakelijk". Heb zelf de Pro kit onder mijn compact zitten en ben er wel over te spreken.. vind hem wel erg stug, zeker met 17 inch velgen, maar zeker geen stuiterballetje hoor