Schermen achterin - niet in hoofdsteun

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
E60pro

Re: Schermen achterin - niet in hoofdsteun

Bericht door E60pro » 10 nov 2011, 10:31

Eens even kijken of ik daar een prijskaartje bij kan vinden.

E60pro

Bericht door E60pro » 10 nov 2011, 10:35

Hmm nee kan m niet vinden.

m5tuner

Bericht door m5tuner » 23 nov 2011, 00:36

ik ben zelf ook opzoek naar een mooie oplossing.. zou je deze panelen misschien orgineel bij bmw kunnen bestellen aangezien ze de 7-series ook zo uitvoeren.... :! na wat googlen ben ik deze tegengekomen http://accessories.bmw.com/internet_bmw ... oluteNav=1" onclick="window.open(this.href);return false;
deze oplossing vind ik wel minder mooi.. maar in de 7 zitten ze zo (zie foto)

zou de stoelmaat verschillend zijn in een 5-serie? miss dat het wel mogelijk is om de panelen van een 7 serie te bestellen en die er op te zetten?

Afbeelding
ook miss wel leuk om te vermelden deze auto staat ook te koop.. (en dus ook te bezichtigen voor onze creative namakers :o ) volgens mij wel een fair price.. al staat de km stand er niet bij en heb ik me zelf nooit echt in 7-series verdiept!!!! maar de prijs.... die is immers al behoorlijk gezakt. ik denk in 2 jaar van 65.000 euro tot wat die nu kost. terwijl die maar te koop staat daar (volgens mij).het is echt een dikke bak http://www.extremecars.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; denk dat ze er nu ondertussen wel vanaf willen dus miss is er ook nog wel wat van de prijs af te babbelen? ik weet dit toevallig omdat ik een tijdje sterk heb getwijfeld tussen een nieuwe bmw of een amerikaanse pick up... :stupid:

:on: persoonlijk vind ik de ''grotere'' panelen die volledig over de stoelen vallen mooier dan de bmw oplossing die ik eerder heb laten zien. ook zoals op de foto een paar post's eerder. maar bij de 7-serie van mijn foto is dan weer duidelijk te zien dat er grotere schermen worden gebruik. ( niet dat ik daar iets tegen heb :duim: )
never drive faster than your angel can fly

E60pro

Bericht door E60pro » 23 nov 2011, 09:46

Een dikke bak zeker weten 6 liter 12 cilinder poeh :driving: .

Maar die prijs gaat natuurlijk helemaal nergens over 45000 voor een auto uit 2005? Denk dat je er niet over in hoeft te zitten dat iemand die auto voor je neus weg koopt want die staat er over 5 jaar ook nog wel.

m5tuner

Bericht door m5tuner » 23 nov 2011, 14:05

daarom zeg ik ook miss valt er nog wel wat te babbelen daar.. ze zullen zelf ook de bui wel zien hangen daar.. voor mijzelf is het zowieso te duur..maar goed.. ff :on: ik wil die panelen wel hebben die ze gebruiken. bij navinc op de site dit gezien in de reclamebanner.
Afbeelding
maar ik kan nergens de prijzen terugvinden..http://www.navinc.nl/webshop/" onclick="window.open(this.href);return false;
never drive faster than your angel can fly

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”