helpen met verlagingsveren

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Dess

Re: helpen met verlagingsveren

Bericht door Dess » 06 okt 2011, 19:55

Okee das duidelijk, ik snapte het al niet waarom je het zoveel keer moest doen, enne wat betreft het verlagen met verlagingsveren onze bimmers reageren allemaal verschillend hierop dit door verschillende "zware" opties cq diesel of niet en auto of handbak.
Afbeelding
After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind

Björn

Bericht door Björn » 09 okt 2011, 04:36

als je mijn showroom bekijkt, zie je dat ik ze er pas geleden onder heb laten zetten. Ik heb een zeer handige (ex bmw werplaat chef) kennis die bmw´s als z´n broekzak kent. Hij zit in hoofddorp. Stuur maar een pm´tje bij interesse. Denk ook aan direct uitlijnen daarna, je hoeft niet te wachten tot bv een maand later wanneer ie volledig ´doorgezakt´ is. Tevens koplampen opnieuw stellen obv nieuwe rij hoogte

lekkerwijf1

Bericht door lekkerwijf1 » 09 okt 2011, 20:19

Bjorn,
Zou je me bovenstaande bericht eens uit willen leggen.
Ik snap niet waarom je niet een maand zou wachten tbv uitlijnen.
Als je veren inzakken staan je wielen ook niet meer recht onder de auto.
Als je je auto vol gaat laden zakt je wagen ook verder in en komen de wielen er dus scheef onder te staan.

Björn

Bericht door Björn » 10 okt 2011, 05:36

ik ben puur uitgaan van wat me verteld is door m'n onderhoudsmonteur, en in hem heb ik toch wel veel vertrouwen als ex bmw werkplaatschef,ook opde manier zoals hij erover praat en dingen uitlegd. Ik heb inmiddels meer dan 2000 km verlaagd afgelegd dus volledig doorgezakt is ie nu wel e de bimmer rijdt nog steeds perfefct, ook qua uitlijning. Dus volgens mij klopt zijn verhaal wel, hoewel ik 't 'wachten tot ie volledig doorgezakt is' eerst ook wel logisch vond klinken

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Techniek”