Bericht
door Griffendahl » 22 jul 2011, 11:02
Bij mijn zijn ze ook beide zo... Komt wel vaker voor, die ring is gewoon niet zo diep... Je zou z eens een ander type kunnen overwegen, jij hebt de versie met de dunste ring namelijk. Je kan ook een ander model nemen, die zijn allemaal sterker, alleen is het afhankelijk van de afronding op je wiel of dat gaat passen. Wil binnenkort ook proberen een sterkersetje te vinden, ik had ook 12124, maar ga de volgende keer voor een ander model... Ga proberen die afronding aan mijn wiel te meten en daar de dikste spacer bij zoeken.
Bij jou gingen ze nog een jaar mee, op mijn caab waren ze na een week (+/- 100km) al afgebroken aan een kant, en aan het scheuren aan de andere kant... Maar ik heb daar een lichte trilling in mijn stuur (hopelijk na vandaag niet meer, auto staat bij de garage) en die sloopt de spacer gewoon. Hoe staat het met jou draagarmrubbers Rudy ??
Ze gaan overigens echt kapot tijdens het rijden en niet tijdens (de)montage, 't Was bij mij duidelijk een vermoeiingsbreuk zeg maar.
Laatst gewijzigd door Griffendahl op 22 jul 2011, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.