schokdempers
Re: schokdempers
ja ik had al bij hl automotive gekeken... maar ik weet dus neit of ik het zelf kan aansluiten, anders moet ik naar arnhem heb geen zin om dat eind te rijden..
-
DutchPlayer
HL Automotive zit ook in Ede en Den Haag meende ik, ik weet niet waar jij vandaan moet komen. De Angel Eyes koplampen zelf zijn vrij plug and play, als je er Xenon in wilt hebben dan word het een wat ingewikkelder verhaal als je niet thuis bent in electronica.
hmmm dan dus toch maar laten inbouwen dus... nou bedankt voor de tips..
en succes met je bimmer..
-
DutchPlayer
Hou HL in de gaten ook op marktplaats enzo, die hebben soms aanbiedingen van koplampen en als je dan ook Xenon koopt dat ze het gratis inbouwen.
Ja opzich is het inbouwen niet zo spannend, gewoon logisch denken. Maar goed je moet het maar even aankijken.
Jij ook succes met je keuze en laat in de showroom even zien hoe en wat het is geworden.
Ja opzich is het inbouwen niet zo spannend, gewoon logisch denken. Maar goed je moet het maar even aankijken.
Jij ook succes met je keuze en laat in de showroom even zien hoe en wat het is geworden.
hoi,
ik had nog even een vraagje over de titanium inleg in de koplampen, weet jij toevallig welke kleur die te spuiten zijn? heb inmiddels de koplampen besteld bij hl automotive ze kome morge binnen en ik wikl ze meteen ook titanium spuiten.
gr,
suha
ik had nog even een vraagje over de titanium inleg in de koplampen, weet jij toevallig welke kleur die te spuiten zijn? heb inmiddels de koplampen besteld bij hl automotive ze kome morge binnen en ik wikl ze meteen ook titanium spuiten.
gr,
suha
-
DutchPlayer
Dat is een goeie vraag, ik weet niet wat voor kleur je auto heeft. De mijne is Titan Silber 354. Maar misschien dat motip ook een kleur Titanium Zilver verkoopt.
Schijnt ook dat je die inleg kant en klaar kan bestellen in titanium zilver.
Schijnt ook dat je die inleg kant en klaar kan bestellen in titanium zilver.
oke mooi zal ff kieken dan... ik heb ze nu inmiddels geplaatst, alles werkt perfect zal ook de foto's uploaden voordat ik met vakantie ga.. heb een vraag over die angel eyes als ik het contact compleet uitzet, maar sleutel erin laat dan willen de angel eyes zo nu en dan knipperen terwijl de auto helemaal uitstaat, is dit normaal??
ik heb die plastic inleg kant en klaar gespoten opgezocht, maar nergens zijn ze te vinden trouwens
Wheelonline in Sliedrecht.
Had er een paar weken geleden nog setjes titan inleg liggen.
Succes.
Had er een paar weken geleden nog setjes titan inleg liggen.
Succes.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
hey dutchplayer was het nog gelukt met je schokbrekers??
-
DutchPlayer
Hey Suha, Ja is gelukt met de schokdempers achter. Ik heb die veerpootlagers vervangen voor originele veerpootlagers/topmounts en het lawaai is weg. Echt super relaxt zo zonder dat irritante geklapper.
Zie de laaste post in dit topic, http://www.bimmerportal.nl/post328045.h ... er#p328045" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie de laaste post in dit topic, http://www.bimmerportal.nl/post328045.h ... er#p328045" onclick="window.open(this.href);return false;
hee dutchplayer, hoorde jij het aan de buitenkant of aan de binnenkant. ik heb een soortgelijk probleem ik hoor het links achter aan de buitenkant als ik bijv. over een putje heen rijd. zwaar irritant!
waar had je die lagers gehaald, bij de dealer?
waar had je die lagers gehaald, bij de dealer?
-330d 184pk e46 Touring AUT. pré facelift 2000.
-330d 184pk e46 Touring AUT. facelift 2002.
-330Cd 204pk e46 Coupe H6 facelift 2004.
:duimen:
-
DutchPlayer
Lawaai kwam bij mij echt van beide kanten, jouw probleem lijkt me meer een silent block die niet meer goed is. Dat had ik namelijk eerst, dat laten fixen en grootste lawaai was weg behalve het geklapper bij klinkerwegen.
Parts had ik bij http://www.bimmerparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false; vandaan, die hebben nu een hele mooie website en originele onderdelen voor goedkoper als bij de dealer.
Parts had ik bij http://www.bimmerparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false; vandaan, die hebben nu een hele mooie website en originele onderdelen voor goedkoper als bij de dealer.
Silentblocks, zijn dat de draagarmen of de draagarmrubbers?
-330d 184pk e46 Touring AUT. pré facelift 2000.
met dat veerpootlager bedoel je dat stukje dat boven de schokdemper zit toch? het zit vast aan de chassis..?