BMW 116i Business F20 is besteld!
Re: BMW 116i Business F20 is besteld!
Mooi samengesteld hoor!
Ben erg benieuwd wat je totaal lease prijs wordt. Voornamelijk door de extra opties. Wil je me een PM sturen aub.
Het adaptieve M onderstel vindt ik erg veel duurder (1300 vs 350 voor niet adaptief). Wat zijn de voordelen van adaptief lieve mensen?
Het adaptieve M onderstel vindt ik erg veel duurder (1300 vs 350 voor niet adaptief). Wat zijn de voordelen van adaptief lieve mensen?
Geen probleem om dit hier te melden.
Leaseprijs voor de 116i incl opties, met cataloguswaarde van ong. €37k is €950,-/mnd. Dit is voor 4jr/30.000 km. Prijs is voor Full Operational Lease bij BMW zelf.
Grote verschil tussen adaptief- en M-onderstel is de mogelijkheid de dempers in te stellen. In sportmodus is ie stugger dan in normale modus die dan weer stugger is dan de EcoPRO modus.
Leaseprijs voor de 116i incl opties, met cataloguswaarde van ong. €37k is €950,-/mnd. Dit is voor 4jr/30.000 km. Prijs is voor Full Operational Lease bij BMW zelf.
Grote verschil tussen adaptief- en M-onderstel is de mogelijkheid de dempers in te stellen. In sportmodus is ie stugger dan in normale modus die dan weer stugger is dan de EcoPRO modus.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 04 aug 2011, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Je hebt hem nu toch in het zwart besteld met andere velgen? Aldus AW forum... 

BMW e91 LCI 320da Individual
@Izzy Klopt, leuk dat het je is opgevallen! Voor de forummers hier:
Ik ben van:

Naar deze configuratie gegaan:

Ik ben van:

Naar deze configuratie gegaan:

zeker stukken beter
vind de 1 toch steeds mooier, terwijl de eerste keer op de foto ik erg teleurgesteld was... : 

BMW e91 LCI 320da Individual
Vandaag was het zover: terug van vakantie en de Einser stond op ons te wachten in Heerenveen. Bij aankomst stond 'ie al glimmend te wachten en wist ik niet hoe snel ik de auto uit moest komen om een kijkje te nemen. Hij is prachtig geworden: ben erg blij met het zwart (unilak) en het verlaagde m-onderstel icm de 18" velgen maken hem lekker dik!

Dolgelukkig aldus; mar nu nog sleutels! Na wat smalltalk met de verkoper en het zetten van de handtekening onder het RDW formulier kreeg ik dan de sleutel in handen, yay!

Na een korte uitleg, in had immers alles wat er te lezen viel reeds gelezen
, konden we op pad met de nieuwe 1. Eerst een snelle lunch in Joure, we waren immers hongerig maar nog erg BMW-gierig. Snel verder dus! Maar na enkele kilometers sloeg het noodlot toe: groots op het navi-scherm kwam de melding: fout in de aandrijving. Rustig rijden was het devies van de prachtig gestylde foutmelding. Na een telefoontje met de serviceafdeling van De Beier zijn we omgekeerd om de auto te laten uitlezen. Wat blijkt: het rad van de turbo, op hoge snelheid hoort rond te draaien, zat vast. Daardoor was er aanzienlijk minder vermogen beschikbaar, iets waar ik niet veel van merkte door voorzichtig inrijden. De auto stond er dus inmiddels zo bij:

Gelukkig had de dealer, die dit voorval voorbeeldig opving, een oplossing: de demo-116i zal de turbo-donor zijn. Niet meer dan een halve dag zou de operatie (darmoperatie leek me de juiste analogie) duren en morgen zal ik de auto dus kunnen ophalen. Restte de vraag nog: hoe kom ik thuis? Het antwoord daarop kwam van de demo 118dA, deze zilvergrijze:

Erg fijne auto, leuk om de 8-traps automaat uit te proberen welke erg indrukwekkend is. Het 118d blok is heerlijk, al klinkt ie niet zo mooi. Morgen dus over in mijn eigen black beauty! Wordt vervolgd!

Dolgelukkig aldus; mar nu nog sleutels! Na wat smalltalk met de verkoper en het zetten van de handtekening onder het RDW formulier kreeg ik dan de sleutel in handen, yay!

Na een korte uitleg, in had immers alles wat er te lezen viel reeds gelezen

Gelukkig had de dealer, die dit voorval voorbeeldig opving, een oplossing: de demo-116i zal de turbo-donor zijn. Niet meer dan een halve dag zou de operatie (darmoperatie leek me de juiste analogie) duren en morgen zal ik de auto dus kunnen ophalen. Restte de vraag nog: hoe kom ik thuis? Het antwoord daarop kwam van de demo 118dA, deze zilvergrijze:

Erg fijne auto, leuk om de 8-traps automaat uit te proberen welke erg indrukwekkend is. Het 118d blok is heerlijk, al klinkt ie niet zo mooi. Morgen dus over in mijn eigen black beauty! Wordt vervolgd!
Ziet er erg strak uit.
Gefeliciteerd!
Wel balen dat hij een storing heeft.
Hopen dat hij snel weer beter is.
Op de 1 of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om een iphone of nokia e71 muziek te laten zien op de boord comp/ cic.
Lukt jou dit wel? Zo ja hoe?
Veel plezier met je bolide! Ik geniet er ook super van.
Gefeliciteerd!
Wel balen dat hij een storing heeft.
Hopen dat hij snel weer beter is.
Op de 1 of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om een iphone of nokia e71 muziek te laten zien op de boord comp/ cic.
Lukt jou dit wel? Zo ja hoe?
Veel plezier met je bolide! Ik geniet er ook super van.
Mooie 1, juiste keus mbt de velgen
jammer dat je er niet meteen kan van genieten.

jammer dat je er niet meteen kan van genieten.
Inmiddels is alles opgelost. De turbo is vervangen en de auto rijdt als een zonnetje!
@Pliesie: lukte mij ook niet. Er moet een interface-kabeltje tussen, heb ik gister gekregen bij de dealer. Is een zwart kabeltje die de iPhone verbindt met zowel de USB als de aux aansluiting. Dit kabeltje is echter model-specifiek, iPhone 4 kabeltje werkt dus niet met 3G, etc.
@Pliesie: lukte mij ook niet. Er moet een interface-kabeltje tussen, heb ik gister gekregen bij de dealer. Is een zwart kabeltje die de iPhone verbindt met zowel de USB als de aux aansluiting. Dit kabeltje is echter model-specifiek, iPhone 4 kabeltje werkt dus niet met 3G, etc.
- the-iceman
Hele mooie Combo zo. Idd jammer van die Storing op de dag van aflevering.
Maar het blijft uiteindelijk allemaal techniek he.
Veel veilige en leuke km gewenst! Maar dat zal zeker gaan lukken..
Maar het blijft uiteindelijk allemaal techniek he.
Veel veilige en leuke km gewenst! Maar dat zal zeker gaan lukken..
Mooie F20.... Op dit voorval na... heel veel plezier met je nieuwe trots

Voor alles over de X1 Extreme Edition: www.edje-bmw.nl
- beemere87 - e61
Mooie wagen.
BMW
e30 - 316i - 99pK - Brillantrot - Anthrazit stoff
e87 - 116i - 115pK - Sonora - Havana
e61 - 525d - 163pK - Silbergrau-Black -sold -
Freude Am Fahren
VW Corrado-1989-1800 16V