E36 Compact Violettschwarz
Re: E36 Compact Violettschwarz
ok dank je wel, en weet je misschien ook waar ik die losse lijsten kan krijgen?
Vaak krijg je bij de M bumper ook gewoon de stootstrips 

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Ja, denk dat hij dat ook wel begrijpt.
Hij heeft een M-bumper, met strips die in kleur gespoten zijn. Volgens mij wil hij ongespoten strips hebben....
Hij heeft een M-bumper, met strips die in kleur gespoten zijn. Volgens mij wil hij ongespoten strips hebben....

Beens, je haalt de woorden uit me mond (of vingers in dit geval)
De strips wil ik in het zwart hebben, ik ga ze vanzelf niet zwart spuiten, want dat ziet er nog lelijker uit dan dit.
Het moet gewoon dat plastic zwart zijn, zoals het hoort.
De strips wil ik in het zwart hebben, ik ga ze vanzelf niet zwart spuiten, want dat ziet er nog lelijker uit dan dit.
Het moet gewoon dat plastic zwart zijn, zoals het hoort.
Ik heb die strips misschien nog wel liggen. Bedoel je de strips voor de hoeken ?
Ik heb een setje nieuwe liggen, alleen weet ik niet of ze nou voor de voorkant of achterkant zijn.
Ik heb een setje nieuwe liggen, alleen weet ik niet of ze nou voor de voorkant of achterkant zijn.
BMW E36 323i
OEM: Origineel En Mooi!
Ik zoek dan de stootlijsten voor de hele voorbumper, dus niet alleen de hoeken.
Als je die helemaal hebt dan heb ik wel interesse
en als je alleen de hoekjes heb, waar heb je dat nieuwe setje vandaan dan?
Als je die helemaal hebt dan heb ik wel interesse

Ik heb alleen de hoeken.. Gehad van de vorige eigenaar.. Het zijn overigens strips voor achter bedenk ik me nu net. Want hij zei, deze zijn zonder PDC en ik heb met PDC..
Komen gewoon van de dealer vandaan
Komen gewoon van de dealer vandaan

BMW E36 323i
Welkom
Knappe compact

Knappe compact

Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
@ guidom3
he jammer, nou ja, ik zoek nog even verder en anders bestel ik het bij de dealer. Dus die strips zijn dan covered, nu de onderste lip nog, volgens mij is het een bumper waar die lip erop vast zit, en niet een losse zoals in deze diy. Dat wordt een lastigere denk ik...
@bofkont
dank jee! Ik moet m nog op halen, dat wordt woensdag denk ik, kan echt niet wachten! Ik slaap er helemaal slecht van
he jammer, nou ja, ik zoek nog even verder en anders bestel ik het bij de dealer. Dus die strips zijn dan covered, nu de onderste lip nog, volgens mij is het een bumper waar die lip erop vast zit, en niet een losse zoals in deze diy. Dat wordt een lastigere denk ik...
@bofkont
dank jee! Ik moet m nog op halen, dat wordt woensdag denk ik, kan echt niet wachten! Ik slaap er helemaal slecht van

De eerste mod zit er aan te komen! En er komt nog iets leuks aan, en er is al iets minder leuks 
Eerst maar het minder leuke... Ik had meteen de eerste avond dat ik de auto had, gisteravond dus, een lekke band links achter. Deze is ondertussen alweer gefikst met een plugje, dus dat is een zorg minder.
En nog iets niet leuks/stoms/eigenlijk wel grappigs. Ik schakelde over naar zijn 2, en toen had ik ineens de pookknop los in mijn rechterhand! Ik schrok me dood en dacht als ik dit straks maar niet met mijn stuur krijg
Het bleek dat er 1 van de klemmetjes waar de pookknop mee vast zit was afgebroken. (hij zit nu met 1 klemmetje nog wel vast, maar goed, mooie reden om een mooie nieuwe lederen pookknop te kopen dacht ik
)
Dan de eerste mod! Een middenconsole met lederen armsteun. Die ga ik zaterdag ophalen
Dat andere leuke..... EDje's BMW meeting aankomende zondag! De auto staat er niet echt netjes bij, maar ik ben aanwezig!

Eerst maar het minder leuke... Ik had meteen de eerste avond dat ik de auto had, gisteravond dus, een lekke band links achter. Deze is ondertussen alweer gefikst met een plugje, dus dat is een zorg minder.
En nog iets niet leuks/stoms/eigenlijk wel grappigs. Ik schakelde over naar zijn 2, en toen had ik ineens de pookknop los in mijn rechterhand! Ik schrok me dood en dacht als ik dit straks maar niet met mijn stuur krijg

Het bleek dat er 1 van de klemmetjes waar de pookknop mee vast zit was afgebroken. (hij zit nu met 1 klemmetje nog wel vast, maar goed, mooie reden om een mooie nieuwe lederen pookknop te kopen dacht ik

Dan de eerste mod! Een middenconsole met lederen armsteun. Die ga ik zaterdag ophalen

Dat andere leuke..... EDje's BMW meeting aankomende zondag! De auto staat er niet echt netjes bij, maar ik ben aanwezig!
neem dan gelijk een shortshift pook 

e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
+1
Daar dacht ik ook al aan
Daar dacht ik ook al aan

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Ja dat kan ik iinderdaad ook doen, zal wel even kijken. Voor nu voldoet deze nog, maar er komt sowieso een andere pookknop en maybe een shortshift..
Een erg mooie compact zegt!
Ik moet zeggen ben jaloers op jou voorbumer die wil ik ook wel zien op mn compact
Check een keer de mijne http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 18828.html
Ik moet zeggen ben jaloers op jou voorbumer die wil ik ook wel zien op mn compact

Check een keer de mijne http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 18828.html
Een shortshift in een E36 vind ik niet zo brilliant eigenlijk, omdat de pook dan onder ''''armleuninghoogte''' komt.. Bij E46 bijv is dit anders, daar is het een must