AnEd's E46 Coupe upd. pag 7 weekendje duitsland
Re: AnEd's showroom E46 Coupe
Die 'pootjes' heb ik ook (imi LED lichten van Depo)
Iemand zei me dat hij ze er gewoon heeft afgehaald. Ik heb ze erop laten zitten, stoort mij niet zo.
Heb er weleen rubber omheen tussen licht en plaatwerk.
Iemand zei me dat hij ze er gewoon heeft afgehaald. Ik heb ze erop laten zitten, stoort mij niet zo.
Heb er weleen rubber omheen tussen licht en plaatwerk.
Waar is die rubber te krijgen?
Ik vind het in de kofferbak rand ook niet mooi sluiten, dus als het rubber er vanbuiten omzit, wil zeggen dat het water er vanboven nog wel in kan, dus dat moet ook gewoon dicht gemaakt worden.
Ik vind het in de kofferbak rand ook niet mooi sluiten, dus als het rubber er vanbuiten omzit, wil zeggen dat het water er vanboven nog wel in kan, dus dat moet ook gewoon dicht gemaakt worden.
O bedoel je die rand, Ik heb die niet zo zichtbaar als jou? Heb je de achterlichten wel stevig aan gedraaid? Want bij jou kun je zo tegen de achterste plaat kijken van het chassis onder de lamp door.
ik heb geen idee, ze hebben het bij de hl gedaan,en die zijn best kundig dacht ik? ze steken verder niet uit,en zitten netjes in de auto verder?
Dat weet ik niet of hun kundig zijn, hopelijk voor hun wel? Maar ik doe dat soort dingen liever zelf is ook goed zelf te doen hoor.
Heb je geen storing op je dc van de achterlichten trouwens? Of is jou e46 niet uitgevoerd met automatische lampen die aanspringen als het donker word ik heb dat wel daardoor geeft hij bij mij op de bc een storing zie foto. Binnenkort ga ik dit oplossen met weerstandjes.

Jou achterlichten zien er wel erg donker uit? Of is er geen fotoshopt?
Heb je geen storing op je dc van de achterlichten trouwens? Of is jou e46 niet uitgevoerd met automatische lampen die aanspringen als het donker word ik heb dat wel daardoor geeft hij bij mij op de bc een storing zie foto. Binnenkort ga ik dit oplossen met weerstandjes.

Jou achterlichten zien er wel erg donker uit? Of is er geen fotoshopt?
We hadden wel storingen op de angels, maar daarom weerstandjes ertussen.
Bij de achterlichten zijn er gelijk weerstanden ingedaan, dus gelukkig geen storing.
Ik ben niet zo goed met fotoshop, ik kan alleen bijsnijden,een kader eromheen,en mijn naam er op plakken.
Dus zo zijn ze
Bij de achterlichten zijn er gelijk weerstanden ingedaan, dus gelukkig geen storing.
Ik ben niet zo goed met fotoshop, ik kan alleen bijsnijden,een kader eromheen,en mijn naam er op plakken.
Dus zo zijn ze

Oke kan ook aan de camera liggen..
Betreft de storing dan heb je waarschijnlijk niet de optie automatsiche dimlicht dat aan springt als het donker word? Want bij mijn oude e46 die dat niet had had ik ook geen storing op de achterlichten. Angeleyes heb ik gewoon op het stadslicht aangelosten en laten branden ergens in het motorruim dan heb je ook geen storing en je kan altijd snel terug naar oem.
Betreft de storing dan heb je waarschijnlijk niet de optie automatsiche dimlicht dat aan springt als het donker word? Want bij mijn oude e46 die dat niet had had ik ook geen storing op de achterlichten. Angeleyes heb ik gewoon op het stadslicht aangelosten en laten branden ergens in het motorruim dan heb je ook geen storing en je kan altijd snel terug naar oem.

We hebben een automatische en een normale roept Ed. Wij hadden eerst wel storing, daarom hebben we er grotere weerstanden (10watt) op gedaan
Angels zitten bij ons op het dim volgens mij? (je hebt 3 standen, 0 1 en 2, 1 is omhoog is alleen angels, en stand 2 is angels met stads)
Angels zitten bij ons op het dim volgens mij? (je hebt 3 standen, 0 1 en 2, 1 is omhoog is alleen angels, en stand 2 is angels met stads)
Oke dan ben ik benieuwd hoe de weerstandjes bij mij gaan uitpakken
angeleyes horen toch op je stadslichten? dimlicht is (voor snachts)

Haha, ik weet het ook niet precies hoor, het werkt iig,en Eddy rijdt er het meest in.
Oke haha maakt ook niet uit
vind jullie mods en vooral de spiegels iniedersgeval zeer geslaagd. 

Thanks! wij zijn er iig blij mee.
Heb je bij jou auto bewust voor een zilver/zwarte grill gekozen, of heb je hem zo gekocht?
Heb je bij jou auto bewust voor een zilver/zwarte grill gekozen, of heb je hem zo gekocht?
Mooie QP, zo te zien ook veel lol gehad tijdens de foto shoot 

Jaaa natuurlijk, altijd blijven lachen he 

Deze nieren zitten er orgineel in, ik heb mijn bmw helemaal orgineel gekocht. Iniedersgeval op mijn andere coupe had ik volledig chromenieren, maar chrome met zwarte spijltjes zijn orgineel neem ik aan? Ik vind het wel netjes staan opzichAnED schreef:Thanks! wij zijn er iig blij mee.