informatie/aanschaf bmw 330cd m-techniek

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
kenney1988

Re: informatie/aanschaf bmw 330cd m-techniek

Bericht door kenney1988 » 07 mei 2011, 12:14

en eventueel als ik er 1 neem die origineel geen xenon en koplampsproeiers heeft, is dit later nog in te bouwen ? of is dit heel lastig te doen ?

ik zou zelf het liefst die zilvere willen, aangezien deze momenteel in prijs gezakt is, en de km stand wel aardig is, denk ik dat het nog geen verkeerde keus is.

dan is het een kwestie van in duitsland ophalen, en er moet een tuv papier bij zitten meen ik ? en dan thuis een afspraak maken bij de douane en kenteken keuring ?

alvast bedankt

Mikkie

Bericht door Mikkie » 07 mei 2011, 22:53

Tüv hoef je niet te hebben, je moet toch een APK laten doen in NL. Maar je kunt beter even zoeken voor het importeren-topic, daar worden al je vragen beantwoord :).

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 08 mei 2011, 10:27

kenney1988 schreef:dan is het een kwestie van in duitsland ophalen, en er moet een tuv papier bij zitten meen ik ? en dan thuis een afspraak maken bij de douane en kenteken keuring ?
Het enige wat je moet hebben is de kentekenpapieren van de auto en als je een auto invoert die oorspronkelijk niet in NL geleverd is is het sterk aan te raden dat je ook het CVO hebt en da's eigenlijk alles dat je nodig hebt.

Een recente TÜV hoeft niet, maar is wel erg handig. Een auto die de TÜV net gehaald heeft, heeft doorgaans weinig problemen met een APK, en die zul je in NL zo snel mogelijk moeten halen, of gelijk bij het invoeren of binnen enkele dagen na het ontvangen van je kentekenbewijs.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”