Als je in de buurt van Oss bent kom je dat spul anders bij mij halen.
Bij ons in de winkel (automaterialen) verkoop ik het voor 8 euro oid.

Ja, je begrijpt me goed, tank meestal shell fuelsave 95. Ik weet dat de S54 motor beste presteert bij 98. Maar er benzine ingooien met ron 95 kan geen kwaad. Vreemde is dat de probleempjes begonnen nadat ik BP ultimate 98 had getankt, de goede benzine dus !speedy25 schreef: begrijp ik nou goed uit jou verhaal dat je normaal gesproken 95 tankt en nu toevallig een keer 98? mocht dit het geval zijn kijk dan je handleiding eens door. voormotoren word 98 aangeraden heb zelf een beetje het idee dat je het probleem hier ook in moet zoeken.rijd de auto eens helemaal leeg en tank eens voor de grap 98 ultimate en maak eens een lekker sportief ritje de boel een beetje schoonbranden
mocht ik je verhaal verkeerd begrepen hebben sorry voor mijn nuttloze post dan
Wat je ook kan doen is de injectoren eruit halen en ultrasoon laten reinigen, heb je ze ten eerste veel schoner... En ten tweede heb je niet de schoonmaaktroep die bedoeld is voor je injectoren door je hele brandstoftraject.willem-57 schreef: Wat wel verteld werd is dat de injectoren wel eens vuil kunnen gaan worden.
Schijnt dat er een middel is dat je bij je benzine moet doen dat de injectoren daardoor gereinigd worden
persoonlijk denk ik toch dat daar jou probleem zit,want je zegt immers dat er voor het tanken van de 98 niks aan de hand was toch? nu weet ik zelf ook dat je rustig op 95 kan rijden de vraag is waarom zou je dat willen met een performance motor? waarschijnlijk omdat je altyd op 95 hebt gereden heeft je motor electronica zich daar op aangepast ivm pingelen het kan best zijn dat de auto even moet wennen aan de 98.daarom zei ik ook tank hem eens vol met 98 koppels desnoods de accu klemmen even een kwartiertje af zodat alles weer een beetje gereset is en maak dan eens een stevig ritje en kijk dan eens of je probleem er nog is.denk dat dit 1 van de makkelijkste en simpelste dingen is om mee te beginnen,rij zelf ook altyd op ultimate 98 met de m5 en vroeger met meerdere m3`s nooit problemen mee gehad opzich.willem-57 schreef:Ja, je begrijpt me goed, tank meestal shell fuelsave 95. Ik weet dat de S54 motor beste presteert bij 98. Maar er benzine ingooien met ron 95 kan geen kwaad. Vreemde is dat de probleempjes begonnen nadat ik BP ultimate 98 had getankt, de goede benzine dus !speedy25 schreef: begrijp ik nou goed uit jou verhaal dat je normaal gesproken 95 tankt en nu toevallig een keer 98? mocht dit het geval zijn kijk dan je handleiding eens door. voormotoren word 98 aangeraden heb zelf een beetje het idee dat je het probleem hier ook in moet zoeken.rijd de auto eens helemaal leeg en tank eens voor de grap 98 ultimate en maak eens een lekker sportief ritje de boel een beetje schoonbranden
mocht ik je verhaal verkeerd begrepen hebben sorry voor mijn nuttloze post dan
Ben net op een us forum geweest en ook daar worden addictieven gebruikt zoals je in deze topic kunt lezen. http://m3forum.net/m3forum/showthread.p ... or+cleaner . Voordat ik dit ga doen wil ik wel weten welke de beste en juiste injector cleaner is voor de3.
Prijs?persoonlijk denk ik toch dat daar jou probleem zit,want je zegt immers dat er voor het tanken van de 98 niks aan de hand was toch? nu weet ik zelf ook dat je rustig op 95 kan rijden de vraag is waarom zou je dat willen met een performance motor?
in mijn m5 e39 gaat ook alleen maar 98 ultimate en geloof mij maar wat die drinkt daar is een m3 niks bij en ik bedoel het verder niet verkeerdPIR3lly schreef:Mee eens. M3 rijden is nu eenmaal duurder. En bij mij gaat er alleen maar ultimate 98 in. Behalve in het uiterste noodgeval. De blokken zijn nu eenmaal gemaakt voor 98 of beter.
Het is overigens niet extra vermogen dat je met 98 krijgt. Je hebt juist minder vermogen met 95
Omdat die ''knakker'' misschien wat ruimdenkerder is en begrijpt dat er in Nederland geen slechte octaans meer verkocht worden. (al heel lang niet meer overigens...) Ik heb met zowel 95 als 98 gereden en het verschil is echt minimaal. Misschien handig voor op het circuit, maar voor openbare weg ga je die 10pk vermogensverschil niet merken hoorspeedy25 schreef:hahahaha waarom rij je dan in een m3? als je al gaat besparen op de benzineBamies schreef:Prijs?persoonlijk denk ik toch dat daar jou probleem zit,want je zegt immers dat er voor het tanken van de 98 niks aan de hand was toch? nu weet ik zelf ook dat je rustig op 95 kan rijden de vraag is waarom zou je dat willen met een performance motor?![]()
Waarom zou je meer betalen voor dat kleine beetje extra vermogen?![]()
Bij die van mij is ook 98 met 95 gemengt.. Heb nergens last van.koop dan lekker een 328i ofso er word niet voor niks 98 aangeraden door bmw he of wacht dat zetten ze erin om de pomphouder te helpen meer 98 te verkopen
![]()
hier rijd ook zo`n knakker rond in een e92 m3 dan zie ik hem tanken bij de tango 95 ongelood dat snap ik gewoon niet voor die 6 euro die je bespaard op een tank? maargoed dat zal wel aan mij liggen denk ik