Bertus kan me even helpen? waar moet ik deze lichten dan gaan halen? toch niet bij de dealer? hoeveel gaat dat me kosten dan? :?BertusE46 schreef:Mario, Volgens mij heb je nu DEPO lichten in de facelift look, toch? Dan passen de kappen aan de binnenzijde idd niet meer. Ziet er idd niet zo netjes uit, maar zijn helaas geen afdekkappen voor beschikbaar.ramio schreef:Wat ik wel jammer vind is dat de afdekkap aan de binnenzijde niet meer past.
Begrijp ik van Bertus dat BMW daar een aanpassing voor heeft ??
Achterlichten voor een pre-faclift sedan
Re: Achterlichten voor een pre-faclift sedan

Als ik je was zou ik effe kijken op http://hlautomotive.com/
Die gasten hebben heel veel spul. Alleen jammer dat ze zo ver zij (voor mij tenminste).
Die gasten hebben heel veel spul. Alleen jammer dat ze zo ver zij (voor mij tenminste).
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Bij HL leveren ze ook DEPO net als bij wheelsonline. Deze hebben helaas geen afschermkappen voor de binnenkant. Er zijn wel sets waar de afscermkappen bij zitten ook aftermarket maar ik ben de naam kwijt. Volgens mij heeft Bertus deze nu.
Een E46 heeft standaard af fabriek toch al afschermkappen!? Als je van achterlichten wil veranderen (b.v. van origineel oranje naar DEPO wit) dan kan je die bestaande afschermkappen toch gewoon weer gebruiken?hennep E46 schreef:Bij HL leveren ze ook DEPO net als bij wheelsonline. Deze hebben helaas geen afschermkappen voor de binnenkant. Er zijn wel sets waar de afscermkappen bij zitten ook aftermarket maar ik ben de naam kwijt. Volgens mij heeft Bertus deze nu.
afschermkappen voor de binnenkant van de kofferbak. Als die er niet op zitten krijg je dus dit uitzicht ongeveer. Dit is het binnenwerk nog van mijn oude achterlichten. Zelf vind ik het niet zo heel storend dat ze er niet op zitten.

Aha, die afschermkappen heb ik gelukkig standaard al in mijn auto zitten. De witte DEPO's die ik er binnenkort op ga zetten zullen dus netjes weggewerkt zijn.hennep E46 schreef:afschermkappen voor de binnenkant van de kofferbak. Als die er niet op zitten krijg je dus dit uitzicht ongeveer. Dit is het binnenwerk nog van mijn oude achterlichten. Zelf vind ik het niet zo heel storend dat ze er niet op zitten.
De afschermkappen die er nu op zitten zullen helaas niet gaan passen op je DEPO set. Voor de DEPO achterlichten zijn ook geen kappen te verkrijgen.
Hmmm ..dat is toch wel even minder ...ik vrees dat ik me toch wel ga storen aan die openingen ....hennep E46 schreef:De afschermkappen die er nu op zitten zullen helaas niet gaan passen op je DEPO set. Voor de DEPO achterlichten zijn ook geen kappen te verkrijgen.
Dan zou ik dus toch een originele set achterlichten moeten gaan kopen ... :?
Ik heb nu een set eagle eyes o.i.d. voor de coupe.. daar zaten wel van die kappen bij maar die passen totaal niet :?
wat is nu eigenlijk depo en oem want ik kan er niet meer aan uit. kan bertus nu aan originele feestlift lampen komen zodat ook mijn kofferbakgedeeelte meebrandt? :? :?
groetjes
groetjes

Bij de dealer is een speciale na-inbouw kabelboom verkrijgbaar die je op de bestaande stekker klikt en waarop je de facelift achterlichten kunt aansluiten.
61120140220 NA-INBOUWDRAADBUNDEL ACHTERLICHT FACELIFT 18.70 ex 21.69 incl
61120140220 NA-INBOUWDRAADBUNDEL ACHTERLICHT FACELIFT 18.70 ex 21.69 incl
www. M3 register .nl
hey bertus originele facelift achterlichten of ook aftermarket? en fewoon inpluggen op men oud stekkers en dan de nieuwe daarop aansluiten? :?

Met behulp van die kabelboom kun je originele facelift achterlichten op je pre-facelift monteren, zodat ze op dezelfde manier werken als origineel facelift.kenzoke schreef:hey bertus originele facelift achterlichten of ook aftermarket? en fewoon inpluggen op men oud stekkers en dan de nieuwe daarop aansluiten? :?
Aftermarket achterlichten zijn 'Facelift look' en werken niet zo.
www. M3 register .nl
zo bertus ok en waar kanik die originele facelift achterlichten kopen? enig idee hoeveel deze kosten?
groetjes
groetjes