Maar laten we dit topic niet vervuilen

Dat is idd de reden dat ik niet voor dit soort velgen zo kiezen, deze staan echter wel heel erg goed onder je Touring!330dM schreef:Ziet er zo goed uit!Ik wil wel eens foto's van de zijkant zien. Zulke velgen zorgen er vaak wel voor
dat de remschijven heel "iel" overkomen...
Thnx!robolop schreef:Velgen staan veel mooier onder u wagen omdat hij zwart is.Beetje laten zakken en het is dik in orde dude.![]()
Graag gedaan.Toen ik gisteren richting centruum reed en jij richting hasset afdraaide zag ik u in mijn spiegel en vond ik ze zeer mooi staan op u wagen.WiD schreef:Thnx!robolop schreef:Velgen staan veel mooier onder u wagen omdat hij zwart is.Beetje laten zakken en het is dik in orde dude.![]()
En bedankt voor de schone deal
Bedankt!bm-appie schreef:Ziet er mooi uit!! Is het 18 inch of 19?
Had de touring zien staan toen ik een setje ben gaan bestellen.Hopelijk gebeurd niet hetzelfde met mij.WiD schreef:Deze morgen de touring binnen gedaan voor de verlaging met Eibach pro veren,ikke heel blij en keek er enorm naar uit om hem af te halen.
Rond de middag belt de monteur me op om te zeggen dat Eibach de verkeerde veren heeft gestuurd,namelijk voor een E90.
Damn nog effe langer wachten dus ;(
x2bofkont schreef:Mooie wagen.
Ben alleen geen liefhebber van deze velg op een e46.
Vr gr,
René