overspuiten!
- Bimmergirl87
Re: overspuiten!
Het is een profesionele spuiter, en heeft het beste materiaal!!!
Eens BMW, altijd BMW
Ik "basseer" helemaal niets.Bimmergirl87 schreef:En waar slaat dat op?, waar basseer je dat op?
Dan zou hij dus ook moeten weten wat hij voor zijn spuitwerk moet vragen. Lage prijzen wil vaak iets zeggen.. Waar baseer jij trouwens op dat zijn materiaal het beste materiaal is? Jij voelt je trouwens wel snel aangevallen. Dat is waarschijnlijk al veel meer mensen opgevallen hier.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Nou nou zeg
Vriendendienste zijn meestal wat goedkoper ofnie, da wil nie altijd zegge dat t brass is joey
En het was maar een aanbod hur
ze bedoelt ut toch goed

Vriendendienste zijn meestal wat goedkoper ofnie, da wil nie altijd zegge dat t brass is joey

En het was maar een aanbod hur

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
- Bimmergirl87
Ik voel me niet aangevallen, maar verwoord het dan eens anders, komt nogal sarcastisch over.
Ik bedoel het goed, en mijn zwager ook, het is zijn hobby geworden, hij vind het leuk om te doen, en doet het daarom ook voor een leuke prijs...Hij heeft zijn eigen las bedrijf, en nu deze 'autohobby club'..
Ik bedoel het goed, en mijn zwager ook, het is zijn hobby geworden, hij vind het leuk om te doen, en doet het daarom ook voor een leuke prijs...Hij heeft zijn eigen las bedrijf, en nu deze 'autohobby club'..
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Ik basseer dat op, omdat hij pas nog allemaal nieuwe spuitapparaten besteld heeft, het beste van het beste, waaronder electronische apperatuur...j0eyv schreef:Ik "basseer" helemaal niets.Bimmergirl87 schreef:En waar slaat dat op?, waar basseer je dat op?
Dan zou hij dus ook moeten weten wat hij voor zijn spuitwerk moet vragen. Lage prijzen wil vaak iets zeggen.. Waar baseer jij trouwens op dat zijn materiaal het beste materiaal is? Jij voelt je trouwens wel snel aangevallen. Dat is waarschijnlijk al veel meer mensen opgevallen hier.
Eens BMW, altijd BMW
Accuboormachine of een strijkijzer is ook elektronische apperatuur.. het gaat zich om de ervaring en het gespoten werk, hoe dat zit. Niet zozeer of zijn machines nieuw zijn
En het is idd aardig van hem om zijn dienste zo aan te bieden, echter als je toch al gaat spuiten en onkosten gaat maken, zou ik liever kiezen voor een professional (ook al mag je zwager dat ook zijn) die er een goeije duit voor vraagt, en vooral garantie levert. geen zin om onkoste te make en dan laterna alsnog overnieuw te doen, dat bedoelde joey denk ik
Beetje back on topic of iemand nog goede andere adressen weet?

En het is idd aardig van hem om zijn dienste zo aan te bieden, echter als je toch al gaat spuiten en onkosten gaat maken, zou ik liever kiezen voor een professional (ook al mag je zwager dat ook zijn) die er een goeije duit voor vraagt, en vooral garantie levert. geen zin om onkoste te make en dan laterna alsnog overnieuw te doen, dat bedoelde joey denk ik

Beetje back on topic of iemand nog goede andere adressen weet?

Ik breng mijn auto altijd naar [img=http://www.vanuemautoschade.nl/]Van Uem Autoschade[/img]. Ik word altijd netjes en snel geholpen. Kleine dingen ook zonder btw mogelijk. Nu iets van vijf keer bij hun geweest, altijd perfect resultaat!
Grt, René
Grt, René
Krijg je daar een factuur en garantie als je het "zwart" doet?Rene08 schreef:Ik breng mijn auto altijd naar [img=http://www.vanuemautoschade.nl/]Van Uem Autoschade[/img]. Ik word altijd netjes en snel geholpen. Kleine dingen ook zonder btw mogelijk. Nu iets van vijf keer bij hun geweest, altijd perfect resultaat!
Grt, René
Laatst gewijzigd door j0eyv op 29 mar 2011, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
- Bimmergirl87
Ja die krijg je erbij, alleen als hij met zijn eigen lakken je auto spuit, kom je zelf met lakken, krijg je uiteraard geen garantie, en je krijgt er ook een kwitantie van..
Maar goed succes in ieder geval met het vinden van een andere spuiter..(autospuiter haha)
Maar goed succes in ieder geval met het vinden van een andere spuiter..(autospuiter haha)
Eens BMW, altijd BMW
Ik had het over het bericht van Rene08 
Maar dat bedoel ik dus. Het kan goedkoop door zelf de lak aan te leveren. Maar helaas zonder garantie. Daar begint 99 % van de mensen al niet aan dan.

Maar dat bedoel ik dus. Het kan goedkoop door zelf de lak aan te leveren. Maar helaas zonder garantie. Daar begint 99 % van de mensen al niet aan dan.
- Bimmergirl87
O oke
Maar laat maar zitten, jullie zien het resultaat van mijn auto uiteindelijk wel...

Maar laat maar zitten, jullie zien het resultaat van mijn auto uiteindelijk wel...
Eens BMW, altijd BMW
Ben benieuwd hur
Succes met het spuiten (autospuiten dan he
)

- Bimmergirl87
@ j0eyv
Uhm, dat is wat lastig in de boekhouding he, wel een factuur, geen btw bedrag.
Wat zie je onder garantie? Als ie ergens iets niet helemaal netjes gedaan heeft spuit ie dat gerust nog een keer over. Hij houd de eer aan zichzelf.
Heb met me ouders auto een keer gehad dat de voorbumper opnieuw gespoten moest worden. Prima gedaan, niks aan het handje. Twee maanden later gaat er een lamp stuk en wil ik de motorkap openmaken. Gaat niet. Dus ik naar hun toe en verhaal verteld. Ah geen probleem, dat lossen we op voor u.
Uiteindelijk nieuw slot in gezet. Totale kosten, rond de €200. En wat zegt ie, nee, das service. Veel plezier van uw auto.
En dat na twee maanden! Dat valt bij mij ook onder garantie.
Voor zijn spuitkunsten ben ik ook echt niet huiverig. Hij heeft al menig Lamborghini gespoten, met die lastige metallic lakken.
Grt, René
Uhm, dat is wat lastig in de boekhouding he, wel een factuur, geen btw bedrag.
Wat zie je onder garantie? Als ie ergens iets niet helemaal netjes gedaan heeft spuit ie dat gerust nog een keer over. Hij houd de eer aan zichzelf.
Heb met me ouders auto een keer gehad dat de voorbumper opnieuw gespoten moest worden. Prima gedaan, niks aan het handje. Twee maanden later gaat er een lamp stuk en wil ik de motorkap openmaken. Gaat niet. Dus ik naar hun toe en verhaal verteld. Ah geen probleem, dat lossen we op voor u.
Uiteindelijk nieuw slot in gezet. Totale kosten, rond de €200. En wat zegt ie, nee, das service. Veel plezier van uw auto.
En dat na twee maanden! Dat valt bij mij ook onder garantie.
Voor zijn spuitkunsten ben ik ook echt niet huiverig. Hij heeft al menig Lamborghini gespoten, met die lastige metallic lakken.
Grt, René