Motorkap is open!
Gelukkig maar...
Me ouders rijden zelf in een Ford (jaa ik weet het, geen Bmw, heb die ouwe al bijna zover, hij wil misschien E39 525i kopen maar goed hij rijdt nu nog een Ford Scorpio

) dus me moeders moest eerst ff langs de Ford dealer voor hun eigen auto ff wat vragen..
En toen moeders daar aan kwam reageerde ze natuurlijk heel verrast!
Zoooo Miep (de gehele Ford garage kent mijn moeder langzamerhand wel na ruim 10 jaar Ford rijden

) in wat voor blitse auto rijdt jij (duuuhh is Bmw dude

haha) maar goed back to the story
Moeders kwam dus in de Ford garage en toevallig werkte daar een monteur die zelf ook een Bmw E36 coupe had!
Vraag me niet waarom je dan bij Ford gaat werken...maar goed het zij zo

Dus me moeder het verhaal verteld wat er nou gaande was en dat ze dus zo naar de Bmw Dealer zou gaan...
Zegt die gabb, oh wacht maar ik heb zelf ook een Bmw ik kijk wel ff! Ga jij maar lekker bakkie koffie doen wij zorgen wel dat die motorkap open gaat! Regelen we wel voor je...
Nou moeders bakkie gedaan...
45 min later ofzo waren ze klaar, motorkap kon weer open, en ze hebben al me vloeistoffen bij gevuld!
Alles! Verzin het maar welke vloeistoffen er onder je motorkap schuilvinden, en zij hebben het bijgevuld.
Gratis en voor niets! Service! Nou jongens nou kunnen we lullen wat we willen, maar Ford garage of niet, dit vond ik toch echt wel dikke service hoor! Bijna een uur bezig geweest en ook nog alles bijgevult voor NOPES!
Respect
Ik weet zeker dat ik bij de Bmw Dealer zomaar €100,- kwijt was geweest...
Dus dat was wel relaxed!
Het enigste min puntje is dat ik nou niet weet hoe die kerel het voor elkaar gebokst heeft om me kap open te krijgen
Was me moeder vergeten te vragen!
Dus ik rijdt volgende week (ben ik toch vrij, vakantie

) nog wel ff naar de Ford Dealer om ff verhaal te halen hoe die dat nou voor elkaar heeft gekregen! Ze schijnen hem ook op de brug gehad te hebben zei me moeder????
Dus ben toch wel heel nieuwschierig!
Wat ik wel weet nu is dat me motorkap een klein beetje scheef op me auto zit, dus moet ff de ophanging rechts (bestuurders kant) ff loshalen en dan de kap weer op de oude punten zetten (kan ik wel zien aan de verf denk ik!) en anders moet ik hem ff stellen..
Krijg de kap nu wel open...
Maar vraag ook niet hoe
Trek het hendeltje bij de pedalen er zowat van af zo hard moet ik trekken omdat die me motorkap vast houdt!
En dan als ik voor de auto sta heb ik een heel klein kiertje, moet ik helemaal links en rechts me vingers eronder doen en een tief*s harde ruk eraan geven, dan klapt die uit ze vergrendeling en kan ik de kap open maken
Dussssssssss....heel verhaal....
Maar het is wel opgelost!
En voor niets

!