Je kunt ervan uitgaan dat ie pas gaat piepen als je heel dichtbij bent dus bij file rijden kom je normaal gezien nauwelijks in het bereik van de sensoren. Dit is bij de systemen met zichtbare sensoren ook niet het geval en dit systeem zal nog iets later reageren imo.
Voor de achterzijde zouden een paar sensoren zeker meerwaarde hebben want die vind ik nog steeds erg slecht in te schatten. Kortom ik sta altijd ver van een object vandaan geparkeerd.
Achter is zowieso een must have vind ik.....
Voor lijkt mij toch wel heel handig ookal staan ze altijd aan, in een file zit je er toch niet zo dicht op dat ze gaan piepen.
Dus puur voor parkeren, en over dat loslaten, KIT :>
Van die nummerplaat sensoren zien er helemaal niet uit
Het werkt als ik het goed heb met een zelfklevende foliestrip die je aan de binnenkant van je bumper moet plakken...over heel de breedte van die strip zou je dan detectie hebben!
Ik heb me een tijdje geleden ook in dit parkeer systeem verdiept. Het is mooi weg gewerkt en je ziet er niets van, kwa functionele werking waren de meningen nogal verschillend.
Ik zou lekker gaan voor het setje waar hier op het forum een DIY van staat, die sensoren passen gewoon in de standaard PFL bumper strip. Dan ziet het er verder gewoon OEM uit en het werkt ook nog eens goed.