Hee,
In het weekend was ik samen met mijn vriendin te toeren in de beemer, tot de auto met 130Kmh begon te trillen bij het sturen. Na even te hebben gedacht wat het kon zijn kwam de fusee kogel in me op

, dus vanavond even gekeken hoe en wat en JA hoor (| de fusee is overleden...
Dus nieuwe fusee besteld, en als het meezit donderdag monteren
Ineens viel het me ook op de de uitlaat erg los en scheef hing. Blijkt dat de ophangbeugel bij katalysator veroest was en nog maar net vast zat. Ik heb beugel maar meteen losgetrokken met als gevolg dat nu de uitlaat trilt als een gek (| ( hadk kunne weten )
Dus ook maar meteen een nieuwe beugel besteld, en die dan ook donderdag maar monteren
Nu ik toch bezig was even gekeken waarom mijn stuur een beetje scheef staat, blijkt dat de auto niet meer lekker uitgelijnd is. Met als gevolg dat de banden scheef zijn afgesleten. Nu was mijn profiel ook al niet meer al te geweldig en zal dus om nieuwe banden en natuurlijk een afspraak maken voor het uitlijnen.
Nu dacht ik bij me zelf als ik dan toch nieuwe banden moet, kan is misschien maar beter een setje andere velgen kopen want daar dacht ik al eerder aan.
Even een foto van de velgen die ik in gedachten heb:)
Welke vinden jullie mooier? natuurlijk is dit voor iedereen anders maar ben toch wel benieuwd
Verder natuurlijk de auto van onder ook even bekeken, en gelukkig kan alles nog vele Kms mee
Maar zoals jullie hierboven dus kunnen lezen, moet er weer even wat achterstallig onderhoud gepleegd worden ( winter ). Maar daarna rijd ze weer beter als voorheen:D
Gr Jelle