Nieuwe Velgen...
Re: Nieuwe Velgen...
Ik vind die Style 199's totaal niet passen bij een compact... Veel te lief en schattig, en daar heeft een compact wat mij betreft al iets te veel van meegekregen. Die heeft wat stoerders nodig, anders blijft het zo'n kapperauto...

Mjah zo zie ik dat... En die velgen die die nu heeft (hoe lelijk ik M5 replica's ook vind) zijn wel lekker agressief en dat doet een compact gewoon veel goeds.Rene08 schreef:haha, idd, bijzondere uitleg
Ik vind dit ook mooi, maar dat komt ook door de kleur van de auto.

- bmw325ticompact
Weet niet of je er al uit bent welke het gaat worden maar deze lijkt me ook geweldig onder een Compact.
Op de foto afgebeeld met een grijze rand maar kan ook zonder de gekleurde rand, wat ik persoonlijk mooier vind.

Op de foto afgebeeld met een grijze rand maar kan ook zonder de gekleurde rand, wat ik persoonlijk mooier vind.

- bmw325ticompact
Die zien er zeker netjes, die gaan het trouwens ook worden? Ik wil graag de Gt-1 op mijn Compact hebben, wil alleen eerst zien hoe ze eronder staan voordat ik ze daadwerkelijk koop.
Zou voor deze laatste gaan, ogen net wat moderner dan de BBS LM's en vind ze daarom de auto en het totale ontwerp ervan wat meer ophalen en verfraaien.
Krijg je geen spijt van denk ik als ik de geshopte foto zo zie.
Ben zelf niet zo gecharmeerd van een compact maar zo ga ik hem toch nog erg mooi vinden :~
Krijg je geen spijt van denk ik als ik de geshopte foto zo zie.

Ben zelf niet zo gecharmeerd van een compact maar zo ga ik hem toch nog erg mooi vinden :~
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER