@ Gj - Ben benieuwd, zie hem dan wel op de meeting in Zwolle!
Wel als je alleen maar 4 cilindertjes gewend bent en maar 115paardjes en je rijdt ineens een dikke 6 in lijn..johnsdale schreef:Is gewoon een 2.5je hoor, ik ken zat 4 cilindertjes die toch nog wel iets sneller zijn...![]()
![]()
@ Gj - Ben benieuwd, zie hem dan wel op de meeting in Zwolle!
Ik weet niet hoe je hem wil tunen met een door jou genoemde turbo kit van 1000-1500 euro, maar daar haal je geen 300-350 pk mee uit een m50 blok zonder het hele blok van binnen te verstevigenKaantjee schreef:Turbokitje er op moet ik rond de 300/350PK zitten, is mij meer dan genoeg![]()
Kan wel, slijt alleen wat harderG-Style schreef:Kaantjee schreef: Ik weet niet hoe je hem wil tunen met een door jou genoemde turbo kit van 1000-1500 euro, maar daar haal je geen 300-350 pk mee uit een m50 blok zonder het hele blok van binnen te verstevigen
Waar haal je die "wetenschap" vandaan dan, want dat is echt niet zo. Een E36 318is op 1 bar overdruk levert wel wat meer vermogen dan een E36 325i.Drost schreef:Maar om evenveel "vermogen" uit een 1.8 te halen dan uit een 325 moet je minimaal op 1 bar draaien.
Nu haal je toch echt mensen door elkaar denk ikG-Style schreef:Hij weet toch immers alles?![]()