Pagina 2 van 3

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 22 jun 2009, 16:07
door bulldogg
Originele auto 8)
En niet misselijke performance upgrades.
Gaat ie nog op de testbank?

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 22 jun 2009, 18:17
door VUA052
Mooi ACS Qp 8)

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 22 jun 2009, 20:20
door tomcaubo
bulldogg schreef:Originele auto 8)
En niet misselijke performance upgrades.
Gaat ie nog op de testbank?
als ik tijd heb zal hij vast en zeker er eens opgaan.

ga dan wel weer naar de jongens in Alsdorf,die kunnen dan eventueel iets aanpassen als ze het nodig vinden.

binnenkort maar eens filmpjes maken he John ;)

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 23 jun 2009, 01:24
door Nicos
Pff Wat n vette bak zeg.... :amen:

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 29 jun 2009, 10:05
door Johnny
tomcaubo schreef:binnenkort maar eens filmpjes maken he John ;)
Als ik je kan bijhouden op de a-bahn en in de tunnels ... :+

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 30 jun 2009, 22:08
door Bert Verstegen
wooooooooooooow :jack:

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 20 jul 2009, 11:52
door Wesle_Y
Mooie bak! :love:

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 20 jul 2009, 16:09
door Dominic-Breda
vet hoor....

wat koste dat allemaal bij elkaar die compressor ?
lijkt me wel leuk !

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 20 jul 2009, 18:57
door bofkont
Binnenkort eens achter je aan rijden ... om te zien of ik je kan bijhouden tussen de 1700 en 3200 rpm in de 3e gang :P[/quote]

Ook dan zul je hem niet bijhouden :zwaai:

Maar wat een vermogen zeg, en wat gaaf een dikke :///m: eruit te rijden.

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 20 jul 2009, 20:32
door tomcaubo
Dominic-Breda schreef:vet hoor....

wat koste dat allemaal bij elkaar die compressor ?
lijkt me wel leuk !
deze one off compressor aanpassing zit rond de 10000 euro :roll:
dit is de prijs van de aangepaste ASA TM1-12 compressor set die is omgebouwd tot een ASA TM1-15.prijs van deze aanpassingen niet inbegrepen:brandstof systeem geheel vervangen door Bosch-Motorsport,aangepast besturings progamma door de mensen uit Alsdorf(die jongens doen de onderhoud van de 24 uurs wagens van BMW)

leuk rijden is het zeker,maar wel een dure hobby (|

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 20 jul 2009, 20:35
door tomcaubo
bofkont schreef:Binnenkort eens achter je aan rijden ... om te zien of ik je kan bijhouden tussen de 1700 en 3200 rpm in de 3e gang :P
Ook dan zul je hem niet bijhouden :zwaai:

Maar wat een vermogen zeg, en wat gaaf een dikke :///m: eruit te rijden.[/quote]

M3-tje eruit rijden is idd leuk,vooral de gezichten wat de bestuurders dan trekken als ik ze voorbij kom.

laats nog een 911 het leven zuur gemaakt,vent kwam maar niet van me weg hoe hard hij ook op het gas ging.was wel lachen ;D

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 20 jul 2009, 22:22
door R.H.
Klinkt allemaal veel belovend.
Maar je hebt er ook een mooie auto voor.
Ben je niet bang dat je aandrijfas, rubbers en tandwielen uit elkaar knallen?

Hoeveel nm aan trek kracht heb je met dit spul?

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 20 jul 2009, 23:32
door tomcaubo
aandrijfas kan wat hebben,volgens de jongens in Alsdorf zit ik nog lang niet aan de max.van de as,rubbers van de ophanging slijten wel wat sneller met al dat vermogen.

NM trekkracht blijf ik verschuldigd,auto moet nog eens op de testbank om het vermogen eens op kaart te brengen(vorige keer helemaal niet naar het vermogen gekeken omdat het goed lopen van de auto voor ging)zal rond de 450 /480 nm gaan

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 21 jul 2009, 10:40
door Dominic-Breda
zozo dat is nog al wat geld ja, maar wel super vet zeg !

Re: tomcaubo's AC-Schnitzer 330i coupe

Geplaatst: 21 jul 2009, 11:00
door R.H.
Damn, zo veel nm aan koppel verwacht/denk je?
Ik meende dat een pfl M3 370nm heeft.

Dat is netjes met een benzine.

ben benieuwd naar de verloop van je auto, of blijft het hier bij?