john1987 'showroom' nieuwe auto gekocht P4
Re: john1987 'show/sloop room'
Damn, schrikken zeg! Gelukkig heb je zelf niets!
Succes met de auto verder.
Succes met de auto verder.
Re: john1987 'show/sloop room'
balen John, die "monteur" bedoelde zeker de lakschade € 2000,- .
Je achterwiel staat ook niet lekker meer...
Gelukkig ben je er zelf (vrijwel) ongeschonden vanaf gekomen en zijn er niet meer slachtoffers
Toch even een kritische, niet lullig bedoelde, opmerking:
heb je geen enkele X gedacht, ik ga wel even van m'n gas en voeg in achter de aankomende vrachtwagen ?
Je achterwiel staat ook niet lekker meer...
Gelukkig ben je er zelf (vrijwel) ongeschonden vanaf gekomen en zijn er niet meer slachtoffers
Toch even een kritische, niet lullig bedoelde, opmerking:
heb je geen enkele X gedacht, ik ga wel even van m'n gas en voeg in achter de aankomende vrachtwagen ?
- Spoiler: Laat zien
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: john1987 'show/sloop room'
ik had laatst een paaltje geraakt dus misschien een geluk bij een ongelukbjornc schreef:
Valt me trouwens op, dat de spatschermen achter al roest hebben aan de onderkant?
* Nissan Sunny 1.4 16v bj 1994*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
- lverstappenl
- Berichten: 293
- Lid geworden op: 05 jun 2008, 17:15
- Locatie: Limburg
Re: john1987 'show/sloop room'
Sow dat ziet er niet best uit.. Balen zeg! Ik ben bang dat dit een gevalletje total loss is.. Alleen de schade aan de buitenkant lijkt me al voldoende om hem total loss te verklaren, en dan weet je nog niet wat je tegenkomt als je hem inwendig gaat controlleren. Ik had na mijn ongeluk alleen een andere motorkap nodig, een ruit, twee deukjes uitdeuken en wat spuitwerk, en ik heb al goed moeten onderhandelen om hem niet total loss te laten verklaren. Mijn geluk was dat ik een 3 liter coupé met redelijk wat opties heb, en dat daar de waarde net wat hoger van is dan van een 'standaart' e46. Één tip: probeer er zelf bij te zijn als de schade expert de auto komt bekijken. Dan kun je eventueel nog wat onderhandelen, en ziet hij dat de auto voor jou meer waard is dan alleen geld.
Snelheden behaald in het verleden, bieden geen voldoening voor de toekomst.
Re: john1987 'show/sloop room'
hele goede tip
maar ik denk dat er achter t plaatwerk ok wel wat krom zal zijn want ik schat dat t ongeveer met 70kmph ging (tegen de vangrail na t afremmen van t slippe)
maar ik denk dat er achter t plaatwerk ok wel wat krom zal zijn want ik schat dat t ongeveer met 70kmph ging (tegen de vangrail na t afremmen van t slippe)
Laatst gewijzigd door Farl op 17 mei 2010, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd - zie forumregels
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd - zie forumregels
* Nissan Sunny 1.4 16v bj 1994*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
Re: john1987 'show/sloop room'
om ff terug te komen op jou verhaal ik heb een schets gemaakt zodat het wat duidelijker wordOpt1mus schreef:balen John, die "monteur" bedoelde zeker de lakschade € 2000,- .
Je achterwiel staat ook niet lekker meer...
Gelukkig ben je er zelf (vrijwel) ongeschonden vanaf gekomen en zijn er niet meer slachtoffers
Toch even een kritische, niet lullig bedoelde, opmerking:
heb je geen enkele X gedacht, ik ga wel even van m'n gas en voeg in achter de aankomende vrachtwagen ?
- Spoiler: Laat zien
maar om even duidelijk erbij te zeggen ik reed eerst bij in voegen voor de vrachtwagen maar omdat de auto voor me niet kon invoegen naderde de vrachtwagen en toen de auto voor me verwisselde van baan toen dacht de chaffeur dat de rechter rijstrook vrij was en toen raakte hij me



* Nissan Sunny 1.4 16v bj 1994*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
Re: john1987 'show/sloop room'
ik had een tekenaar moete worde 

* Nissan Sunny 1.4 16v bj 1994*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
Re: john1987 'show/sloop room'
zo na een aantal dagen verder...
pijn in mn (gekneusde) schouder is al een stuk minder
heb nog steeds rugpijn ... + heb nog steeds nekpijn
morge maar even de dokter bellen misschien da ik maar weer eens ff langs ga
pijn in mn (gekneusde) schouder is al een stuk minder
heb nog steeds rugpijn ... + heb nog steeds nekpijn

morge maar even de dokter bellen misschien da ik maar weer eens ff langs ga

* Nissan Sunny 1.4 16v bj 1994*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
Re: john1987 'show/sloop room'
pff ik ken die weg dat is soms erg lastig vooral de weg tussen de a67 Venlo / a2 Maastricht maar ook de heen weg is het uitkijken bij afslag Eersel/Antwerpen en richting Eindhoven airport en best.
//.00.-// > /.-////.-///.-
Re: john1987 'show/sloop room'
Gebrek aan inzicht in 9 van de 10 gevallen....automobilisten zijn vaak niet bewust van de dode hoek van een vrachtwagen ondanks de vele campagnes die erover gemaakt zijn....ik kan het weten want ik ben zelf internationaal chauffeur en maak dit soort situaties dagelijks mee...gelukkig in mijn geval is het nog nooit verkeerd afgelopen (afkloppen)...moet zeggen dat het in Nederland nog meevalt betreft het gebrek aan inzicht...in het buitenland is dit vele malen slechter....probeer als personenauto ALTIJD uit de dode hoek van een vrachtwagen te blijven...voorkom dus het "meerijden" met de vrachtwagen thv de cabine, zodat je niet kunt "verdwijnen" in zijn dode hoek...gelukkig is het goed afgelopen (op de blikschade na dan he) deze keer!! Sterkte ermee John!!Opt1mus schreef: heb je geen enkele X gedacht, ik ga wel even van m'n gas en voeg in achter de aankomende vrachtwagen ?
Ik zie dat zo vaak hè, doordat automobilisten nog even snel voor vrachtauto's moeten invoegen/inhalen dat erachter de meest gevaarlijke situaties ontstaan omdat de vrachtwagen dan moet afremmen ( en zo'n ding zet je niet ff stil ) of moet uitwijken.
Wat is het dan voor moeite om even wat langzamer te gaan rijden en er achterlangs te gaan....
Gebrek aan inzicht, gehaast of zit ik nou een beetje te raaskallen als belegen 320d rijder....
Re: john1987 'show/sloop room'
Ik zou dit geen gebrek aan inzicht van de automobilist willen noemen. De zwakheid ligt bij de vrachtwagen, en daarmee bij zijn chauffeur...
Als hij daar niks kan zien, moet hij daar niet heenrijden en anders zorgen dat hij dat stukje wel in het zicht krijgt middels extra spiegels, desnoods een camera of door gewoon beter anticiperend rijden... De chauffeur moet de zwakte van zijn eigen voertuig kennen, hier zit hem in de eerste plaats de kneep. Neemt niet weg dat een beetje extra inzicht van de automobilist dit vaak kan voorkomen, maar ik zou de automobilist hier niet de schuld van geven.
maar het moet niet zo zijn dat omdat een vrachtwagen zo lomp en onhandig is, dat andere weggebruikers daar ten alle tijden grote bogen omheen moeten rijden.
Verder is het uiteraard ten alle tijden een goede tip om uit de dode hoek van willekeurig welk voertuig te blijven... Met name ook bestelbusjes, vrachtwagenchauffeurs zijn vaak wel bewust van hun dode hoek... Bestelbusjescoureurs veelal niet.
Als hij daar niks kan zien, moet hij daar niet heenrijden en anders zorgen dat hij dat stukje wel in het zicht krijgt middels extra spiegels, desnoods een camera of door gewoon beter anticiperend rijden... De chauffeur moet de zwakte van zijn eigen voertuig kennen, hier zit hem in de eerste plaats de kneep. Neemt niet weg dat een beetje extra inzicht van de automobilist dit vaak kan voorkomen, maar ik zou de automobilist hier niet de schuld van geven.
maar het moet niet zo zijn dat omdat een vrachtwagen zo lomp en onhandig is, dat andere weggebruikers daar ten alle tijden grote bogen omheen moeten rijden.
Verder is het uiteraard ten alle tijden een goede tip om uit de dode hoek van willekeurig welk voertuig te blijven... Met name ook bestelbusjes, vrachtwagenchauffeurs zijn vaak wel bewust van hun dode hoek... Bestelbusjescoureurs veelal niet.
Re: john1987 'show/sloop room'
@ griffendahl: Ik geef niet de automobilist de schuld dat hoor je mij niet zeggen...de vrachtwagenchauffeur is in dit geval 100% schuld maar daar gaat het hier niet om...die vrachtwagenchauffeur houdt niets over aan zo'n ongeluk...voor de automobilist kan het fatale gevolgen hebben...dus daarom zeg ik...houd als automobilist altijd rekening met de dode hoek...het doet er niet toe wie er schuld is...het gaat mij om de gevolgen...en ja de vrachtwagenchauffeur moet jou zien, zeker met de nieuwe dodehoek spiegel die vanaf januari 2008 verplicht is....maar je moet er nooit klakkeloos vanuit gaan dat hij je ook ziet...volgens het eeuwen oude sprrekwoord: voorkomen is beter dan genezen...
Re: john1987 'show/sloop room'
Ik moet vandaag naar een Kinesitheratpeute ?? een kijken of die de pijn kan verlichteLexie schreef:
- Spoiler: Laat zien
* Nissan Sunny 1.4 16v bj 1994*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
Re: john1987 'show/sloop room'
+1 voor Griff met name v.w.b. het anticiperen ( vooruitkijken bij de invoegers wat in je dode hoek kán verschijnen)
Uiteraard snijdt het advies van BmwBoy wel degelijk hout, je doet het samen, maar dat lijkt tegenwoordig wel een vies woord (in de praktijk) de managers en de politici hebben er de mond van vol x| (in de theorie)
Uiteraard snijdt het advies van BmwBoy wel degelijk hout, je doet het samen, maar dat lijkt tegenwoordig wel een vies woord (in de praktijk) de managers en de politici hebben er de mond van vol x| (in de theorie)