Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ Motorruimte
Dat merk je wel, of niet?
Wil ik misschien ook wel is..
Wil ik misschien ook wel is..
Ik had er eigenlijk helemaal niets van verwacht, ik dacht, leuk, is wel geinig om te hebben, maar tot mijn verbazing merk je dit direkt enorm in de bochten, zo vast en stabiel als een huis meteen
Maar kan ook tussen de oren zitten natuurlijk hahaha

super bart
Top dat ie zo strak rijdt.. Maar was ie vrijdag nou ook al zo schoon onder de kap?
Haha ik dacht al. Anders was mij dat zeker opgevallen
..
Ziet er goed uit

Ziet er goed uit

Bart ik heb de paddock kaart uitgeprint daarmee kan ik de bimmerportal paddock op met me auto toch ??
Klopt Peter, heb in het andere topic ook gereageerd, maar je staat niet bij mij op het paddock he, wel even opletten dat je de goede paddockkaart uit print, die van BimmerPortal en niet die van 5 serie club 

Top wielen Bart en onder de kap super mooi bling bling
Thanks
Vandaag weer hele dag bezig geweest voor BimmerFest
Maar goed, resultaat is er weer, morgen paar fotootjes schieten.
Altijd weer blij als hij er netjes bij staat, nadeel is dat je met het wassen/poetsen meteen weer alle krasjes tegen komt
Even sparen voor wrap en dan ben ik daar ook vanaf, vooraf nog even alles laten wegwerken zodat hij bij het verwijderen van de wrap eventueel later er weer picobello bij staat.

Vandaag weer hele dag bezig geweest voor BimmerFest

Maar goed, resultaat is er weer, morgen paar fotootjes schieten.
Altijd weer blij als hij er netjes bij staat, nadeel is dat je met het wassen/poetsen meteen weer alle krasjes tegen komt

Even sparen voor wrap en dan ben ik daar ook vanaf, vooraf nog even alles laten wegwerken zodat hij bij het verwijderen van de wrap eventueel later er weer picobello bij staat.
Geen foto's van mij tegen gekomen van BimmerFest nog, maar dit was de dag ervoor, netjes binnen gezet natuurlijk voor de zondag
Wagen stond er weer netjes bij, gehele motorruimte kompleet gereinigd en behandeld, voor het eerst in mijn leven hahaha
Buitenzijde natuurlijk ook weer netjes.

Voor de volgende mod zullen jullie geduld moeten hebben………

Wagen stond er weer netjes bij, gehele motorruimte kompleet gereinigd en behandeld, voor het eerst in mijn leven hahaha
Buitenzijde natuurlijk ook weer netjes.

Voor de volgende mod zullen jullie geduld moeten hebben………
Re: Oud en nieuw E61/ Remschijven
Vanaf vrij snel aan het begin al beetje problemen met de Tarox remschijven, waar het misgegaan is weet ik niet maar heb ze al een keer heel licht laten afdraaien, echter niet op de wagen. Na een paar dagen weer trillingen en omdat ik bij de andere wagen goede ervaring had met het afdraaien op de wagen toch dit maar weer laten doen, schijven zijn nog meer als voldoende qua dikte en wat dat betreft geen probleem dus, remt gelukkig weer superstrak nu en belangrijkste, trillingsvrij. Ze bleken aan de buitenzijde krom te zijn, omdat ze gegroefd en geventileerd zijn was het een precies klusje. Langzaam deel voor deel af gedraaid. Op de filmpjes zie je de gedeeltes die gepakt worden en niet gepakt, dit is dus in meerdere malen langzaam gedaan totdat de hele schijf gepakt werd.
Re: Oud en nieuw E61/ Remschijven
Ik kan de video's niet zien Bart.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r