MParallel schreef:Waarom moet de M styling af fabriek zijn? Als jij een perfecte ziet waar achteraf zelf M bumpers op zijn gemonteerd dan laat je de auto staan?
En wat is precies M styling in het interieur? Ik ken geen interieur M styling, laat staan af fabriek.
OBC is overigens altijd 18 knops.
De OBC is de meest uitgebreide MID. 18 knops MID = OBC. Alle andere versie MID's is ongelijk aan OBC.
Zag gisteren dat er nu wel 2 hele mooie E36 M3 3.2 cabrio's te koop staan op MP. Een Daytona Violet en Estoril blauwe. Beide ook SMG. een is €12.500, andere €9900.
Ik heb ze niet met eigen ogen gezien en ken de historie niet, maar op de foto's zien ze er goed uit.
M styling hoeft niet af fabriek gemonteerd te zijn natuurlijk, maar wel origineel BMW, gaan namaak M styling.
Sport stoelen in ieder geval met een M stuurtje bedoelde ik qua interieur, met mijn lange benen zitten sportstoelen echt een stuk prettiger!
De 18 knops in ieder geval, vind het gewoon heerlijk om daarmee te spelen, is misschien stom, maar dat vind ik nu eenmaal.
Ik heb geen haast hoor heren, heb ook heel lang gezocht naar de Touring in die uitvoering....
Dat alles nu veranderd is qua werk, heb ik nooit zien aankomen en was ook niet de bedoeling, ben er nu wel heel blij mee, maar het heeft wel tot gevolg dat ik geen dagelijkse auto meer nodig heb. Dus al het geld wat nu in twee bimmers zit en maandelijks wordt uitgegeven, geef ik liever uit aan 1 nieuwere cabrio, E36 of E46 ben ik echt nog niet uit.