Zo, vandaag het tripje naar Schmiedmann gemaakt. Heenweg was prima te doen. Terugweg helaas bijna een uur langer over gedaan ivm file (stomme ongelukken en mensen die t willen zien toch ook).
Kenneth (van Schmiedmann) is degene waar ik mee gemaild heb. Hij wilde dit ook zelf afhandelen. Ook hij kwam tot de conclusie dat idd de uitsparing voor het lampje hetgene was dat in de weg zat. Toch vond hij t raar dat hier niks over gemeld stond op de website - hier staat nl. vermeld dat de strut bar op elke 4cyl M43 past.
Samen ff gekeken naar welke mogelijke opties er nog waren wat betreft een andere. Hij had er geen liggen, maar ze hadden nog 2 op de website staan, allebei natuurlijk wel wat duurder.
De eerste was een witte. Ben ik zelf totaal geen fan van. Kan je al het vuil wat over de tijd verzamelt nog beter zien, en het past niet bij de rest van de auto.
De tweede was een Wiechers. Net als de eerste, loopt deze achterom het blok ipv voor. Zijn dochter zou deze hebben in haar 318i compact. Zij was zo lief om even langs te komen om te kijken of deze ook daadwerkelijk op mijne past. En ja hoor, alles toppie. Deze mocht ik op mijn auto laten, zou zij een tijdje zonder doen, ff verrekend met wat ik al betaald had voor de eerste en klaar.

Heeft pas 2 maanden op de compact van zijn dochter gezeten, en die Wiechers Sport sticker hebben ze er zelf opgeplakt. Of ik deze laat zitten zie ik later wel.
Ook nog een setje (chromen) nieren meegekregen aangezien de mijne steeds meer clipjes kwijtraakt en dit setje er maar 1 mistte. Chroom vind ik niet mooi, maar heb nog wat plasti dip over van de velgen, dus denk dat ik ze dezelfde goud ga maken als de velgen. Lekker pauper misschien, maar wel uniek
Heb nog niet helemaal het effect van de strut bar kunnen ervaren, ook ivm de file, maar heb het idee dat de auto nu wel lekker op de weg ligt. En dat voor een 316i hah
Ohja, nog een vraagje. Is die uitsparing voor dat lampje coupé en/of cabrio eigen? Compacts en sedans lijken het iig niet te hebben. Benieuwd of jullie hier meer van weten.