DV's Ti ///M
Re: DV's Ti ///M
Deze is nog PFL, dus geen Edition. Had er overigens ook nog nooit van gehoord.BMWBoii schreef:Ah, je had toen zo'n serie waar dat standaard opzat incl. m-stuur en alcatara interieur & zwarte hemel en dat soort dingen. Waren de laatste volgens mij, omdat ze eruit gingen de compact.
Dacht dat ze die edition noemde![]()
Naja iig, vind ze erg dik.

Oke, dat wist ik niet dat was zo niet te zien op de laatste pagina's
. Kijk nu de eerste pagina's in z'n topic en zie het inderdaad 

Dopeness, dus ik heb een Edition?! 

Zelfs op de foto hierboven is het te zienBMWBoii schreef:Oke, dat wist ik niet dat was zo niet te zien op de laatste pagina's. Kijk nu de eerste pagina's in z'n topic en zie het inderdaad

- Spoiler: Laat zien
Ziet er goed uit Rudy, ook IRL 

Ik zie het inderdaad, bij een facelift loopt de kofferklep handgreep veel langer doorRene08 schreef:Zelfs op de foto hierboven is het te zienBMWBoii schreef:Oke, dat wist ik niet dat was zo niet te zien op de laatste pagina's. Kijk nu de eerste pagina's in z'n topic en zie het inderdaad
![]()
- Spoiler: Laat zien

Stom, is me nooit opgevallen en ik ben nogwel van de details

Staat er strak bij R!
mooie plaaten ook

nette auto man!
staat erg netjes jaah, mischien als mod tip een idee om ook je mistlampjes om te bouwen tot de xenonlook? zodat ze mooi bij de AE's passen?
staat erg netjes jaah, mischien als mod tip een idee om ook je mistlampjes om te bouwen tot de xenonlook? zodat ze mooi bij de AE's passen?

>>>>Showroom E36's<<<<
Ziet er weer netjes uit Ruud ik vind de chroome gril er top bij staan 

e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
Hehe eindelijk die OEM chromen nieren terug
Hopelijk stappen de andere "zwartrijders" ook snel over
Erg mooie shoots
Hopelijk stappen de andere "zwartrijders" ook snel over

Erg mooie shoots
Echt een super gave compact! Hele mooie combinatie van velgen, m-pakket en angel eyes bij elkaar zo! De chromen nieren staan bij jou inderdaad netter, ik zelf stap over op zwarte, vind ik wel gaaf op het blauwe staan.
Zit inderdaad wat in
ik heb zelf verder niets van chrome aan m'n auto, dus vind die chromen nieren een beetje misstaan...

Staat er lekkerbij Rudy 

Nee ik ben er niet bij. Maar ik kan ze gratis laten spuiten bij mij op m'n werk, had voor die gast ook wat gedaan, dus dat is makkelijk geregeld he
en ik weet zeker dat het wel vet staat! Had jij ook hoogglans?