MKM E46 [THE makeover] cabon airbox + defuser
Re: MKM E46 from sedan to Convertible! [THE makeover]

Voor alles over de X1 Extreme Edition: www.edje-bmw.nl
hey guy's thnx voor de leuke reacties..
zoals belooft heb ik na dit weekend een aantal foto's gemaakt van de cabrio met nu een paar nieuwe goodies..
- M3 Csl voorbumper
- M3 spiegels
check it out...

heb in plaats van de kentekenplaat tegen de bumper zelf aan te schroeven heb ik de plaathouder van de OEM bumper een beetje aangepast zodat hij nu op de CSL zit.. stukken beter dan zo'n ''schuin hangende plaat''

het was lekker weer vandaag dus kappie dr af.. heb een een mooie takel van voor mijn hardtop aan het plafont te hijsen,origineel van bmw dus heel makkenlijk naar binnen rijden en hijsen maar
voor de upgrade van de achterkant moeten we nog even wachten want ben nog aan het meten en dergelijke.. maybe next week!
greetz to all,MKM E46
zoals belooft heb ik na dit weekend een aantal foto's gemaakt van de cabrio met nu een paar nieuwe goodies..

- M3 Csl voorbumper
- M3 spiegels
check it out...

heb in plaats van de kentekenplaat tegen de bumper zelf aan te schroeven heb ik de plaathouder van de OEM bumper een beetje aangepast zodat hij nu op de CSL zit.. stukken beter dan zo'n ''schuin hangende plaat''

het was lekker weer vandaag dus kappie dr af.. heb een een mooie takel van voor mijn hardtop aan het plafont te hijsen,origineel van bmw dus heel makkenlijk naar binnen rijden en hijsen maar

voor de upgrade van de achterkant moeten we nog even wachten want ben nog aan het meten en dergelijke.. maybe next week!
greetz to all,MKM E46
Zekers, er gaaf dit

Klink als iets handigs idd, kun je daar niet ook een fotootje van maken? ben wel benieuwd hoe dat eruit zietmkm E46 schreef:heb een een mooie takel van voor mijn hardtop aan het plafont te hijsen,origineel van bmw dus heel makkenlijk naar binnen rijden en hijsen maar

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Wauw errug mooi!
Vette update's! maar ik heb een soort symetrie ziekte en daarom kan ik soms de CSL bumper niet waarderen omdat er maar 1 gat in zit. maar goed dat is iets persoonlijks 
wat zit er in het gat btw? logo van?
en de hijs geval lijkt me wel een gaaf ding!

wat zit er in het gat btw? logo van?
en de hijs geval lijkt me wel een gaaf ding!

Mooie auto man met die CSL voor bumper.
Die sticker in de gaat is volgens mij een sticker van K&N filters.
Ik heb ook zo eentje op m'n achterraam zitten
Die sticker in de gaat is volgens mij een sticker van K&N filters.
Ik heb ook zo eentje op m'n achterraam zitten

- Blessed to be riding a BMW -
Sticker snap ik niet helemaal, vind het ook erg zonde. Zoiets hoort niet op een E46
Verder blijft het gewoon een zeer mooie Cabrio!

Verder blijft het gewoon een zeer mooie Cabrio!

-
Volgens mij een sticker van K&N en ik heb ook last van de symetrie 'ziekte" dat is ook de enige reden waarvoor ik mijn badge op de achterzijde zou verwijderenPATRON schreef:maar ik heb een soort symetrie ziekte en daarom kan ik soms de CSL bumper niet waarderen omdat er maar 1 gat in zit. maar goed dat is iets persoonlijks
wat zit er in het gat btw? logo van

Deze auto krijgt de
(konings) score!!!

Verrek, BMW rijd toch ook wel lekker!!!
zeer mooi gedaan kerel ;D
het heeft even geduurt mar eindelijk is het allemaal gefikst..
de G-power M3 achterbumper zit er op en jawel..het uitlaatsysteem is ook gelast!
ben niet heelemaal tevreden over dde achterbumper qwa spuitwerk maar dat word geregeld.
nu een paar pic's:

het was een hele klus met passen en meten maar het werkt! en het geluid is nog hetzelfde gelukkig
al met al een leuke mod vind ik zelf,enkel de achterbumper nog is laten spuiten maar goed.
that's al 4 now.
greetz mkm e46
de G-power M3 achterbumper zit er op en jawel..het uitlaatsysteem is ook gelast!

ben niet heelemaal tevreden over dde achterbumper qwa spuitwerk maar dat word geregeld.
nu een paar pic's:

het was een hele klus met passen en meten maar het werkt! en het geluid is nog hetzelfde gelukkig

al met al een leuke mod vind ik zelf,enkel de achterbumper nog is laten spuiten maar goed.
that's al 4 now.

greetz mkm e46
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Close-up?
Zo van een afstandje is het best mooi geworden, hoewel ik wel vind dat je duidelijk kan zien waar de pijpjes wegkomen.
Zo van een afstandje is het best mooi geworden, hoewel ik wel vind dat je duidelijk kan zien waar de pijpjes wegkomen.