~Echt felle angel eyes
Re: ~Echt felle angel eyes
Toch weer 20 euro goedkoper vergeleken met Ebay.avdakker schreef:Ik heb ze hier besteld:
http://www.hids-direct.co.uk/mtec-ver-3 ... s-1-5-6-7/
Doe er je voordeel mee.

Het is €8.55 verzenden naar Nederland/Arnhem.
1. BMW E60 530D 231PK
- 2. BMW F10 528i 245PK 

Heb m ook besteld, je kon 5% korting krijgen als je de promotiecode gebruikte die als pop up tevoorschijn kwamBicerO3 schreef:Toch weer 20 euro goedkoper vergeleken met Ebay.avdakker schreef:Ik heb ze hier besteld:
Doe er je voordeel mee.

Ze zijn erg snel, ze zijn verzonden

BMW 530D E60 (sold)
BMW 520D G30 Msport
BMW 520D G30 Msport
vato55 schreef:Heb m ook besteld, je kon 5% korting krijgen als je de promotiecode gebruikte die als pop up tevoorschijn kwamBicerO3 schreef:Toch weer 20 euro goedkoper vergeleken met Ebay.avdakker schreef:Ik heb ze hier besteld:
Doe er je voordeel mee.
Ze zijn erg snel, ze zijn verzonden

Ik verwacht dan wel een review van jou kant. Dan beslis ik of ik deze neem of die bij HLA.

1. BMW E60 530D 231PK
- 2. BMW F10 528i 245PK 

Hmm, ben ook wel benieuwd, vind mijne van HLA prima, als de levensduur echter meer dan twee keer zo lang is wordt het wel weer interessant. Mijne zijn er eind maart in gegaan dus als we nu even melden als ze kapot gaan dan kunnen we de levensduur ook vergelijken.
Ik ben nochtans tevreden over de Mtecs. Ze passen er prima in (wel effe lampen demonteren) maar ik heb geen meldingen en ze branden nog steeds als in het begin. Fijn te weten dat er weer een paar wat euro's bespaard hebben op deze manier ;-)
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
avdakker schreef:Ik ben nochtans tevreden over de Mtecs. Ze passen er prima in (wel effe lampen demonteren) maar ik heb geen meldingen en ze branden nog steeds als in het begin. Fijn te weten dat er weer een paar wat euro's bespaard hebben op deze manier ;-)

BMW 530D E60 (sold)
BMW 520D G30 Msport
BMW 520D G30 Msport
Heren,
Goed nieuws!
De lampen waren vandaag binnen dus gelijk gemonteerd. Net ff wat foto's geschoten. Dit is het resultaat
Vergeleken met de lampen van HL zijn deze een stuk feller en beter verspreid over de twee ringen. Bij HL scheen de ene ring feller dan de ander.

Ik hoop dat deze wel langer meegaan
Goed nieuws!

BMW 530D E60 (sold)
BMW 520D G30 Msport
BMW 520D G30 Msport
Netjes, ook dat je ze zo snel al binnen hebt.vato55 schreef:Heren,
Goed nieuws!De lampen waren vandaag binnen dus gelijk gemonteerd. Net ff wat foto's geschoten. Dit is het resultaat
Vergeleken met de lampen van HL zijn deze een stuk feller en beter verspreid over de twee ringen. Bij HL scheen de ene ring feller dan de ander.

Ook maar even bestellen dan.
Edit:
Voor de mensen die ook willen bestellen.
Er is een code voor 10% korting: vec-c
Daarmee kom je op 90.99€ uit inclusief verzending.
Laatst gewijzigd door BicerO3 op 04 mei 2014, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
1. BMW E60 530D 231PK
- 2. BMW F10 528i 245PK 

Van mijn HL AE is er nu een na circa 2 jaar kapot.
Wellicht deze overwegen, maar wat een #$@!@ klus om de Angel Eyes te vervangen zeg.
Wellicht deze overwegen, maar wat een #$@!@ klus om de Angel Eyes te vervangen zeg.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Dat is waar, gelukkig heb van die dunne vingers waardoor ik er echt makkelijk bijkomRalph schreef:Van mijn HL AE is er nu een na circa 2 jaar kapot.

BMW 530D E60 (sold)
BMW 520D G30 Msport
BMW 520D G30 Msport
Laatste keer door garage laten doen, was blijkbaar ook iemand met dunne vingers want was volgens hem een makkie en de koplampen hoefden er niet uit 

Het vervangen van de angel eye zonder dat de komlamp eraf hoeft? Dat wil ik m wel eens zien doenBart70 schreef:Laatste keer door garage laten doen, was blijkbaar ook iemand met dunne vingers want was volgens hem een makkie en de koplampen hoefden er niet uit

BMW 530D E60 (sold)
BMW 520D G30 Msport
BMW 520D G30 Msport
Dat vertelde hij mij, was er niet bij.vato55 schreef:Het vervangen van de angel eye zonder dat de komlamp eraf hoeft? Dat wil ik m wel eens zien doenBart70 schreef:Laatste keer door garage laten doen, was blijkbaar ook iemand met dunne vingers want was volgens hem een makkie en de koplampen hoefden er niet uit