Fabian79 schreef:Het uitlezen is niet zo heel verschrikkelijk duur. Ik d8 tussen de 50 en 100 euro.(ik doe het zelf altijd met zo'n apparaat van snap-on, omdat ik die zo kan pakken

)
Maar dan rest natuurlijk ook het punt of je dan ook kan resetten? Dat zal waarschijnlijk wel neem ik aan.
Marktplaats een beetje in de gaten houden, misschien kan je nog es een apparaatje op de kop tikken.
50 tot 100 euro voor alleen uitlezen niet duur?
Voor 120 euro heb je zelf een uitlees apparaat, heb je er in 2 of 3 keer dus al uit + je kan andere mensen helpen voor een normaal bedrag.
Ik heb in mijn auto fouten zitten oa een airbag probleem (srs lampje brand)
deze wilde ik uitlezen heb vervolgens op obd-tools.nl deze set gekocht
http://www.diagnoseapparatuur.nl/shop.h ... product=41
met dit apparaat kon ik me foutcodes uitlezen ze hadden alleen niet de lijst met wat de fouten betekenen
Kun je dat lijstje nergens opsnorren? Als het apparaat goed werkt moet dat toch wel op te lossen zijn?
Om je SRS lampje te laten resetten moet je naar de dealer.
MIsschien is per ongeluk je contact aangeweest terwijl er een airbag losgekoppeld is. Deze fouten blijven vaak staan tot het systeem gereset is.
Verder wil ik je waarschuwen dat je een zeer grote kans hebt dat je airbags niet vuren bij een ongeluk. En geloof me, je hoofd is echt niet harder dan het stuur