1: Hoe kun je het best de klimaatcontrole instellen, op auto, of zelf instellen en is het dan het beste om ook de airco in te schakelen want ik heb begrepen dat je die regelmatig aan moet zetten. ps scheelt dat veel in gebruik?
2: IK ben opzoek naar een cdspeler als ik er 1 op ebay zie staan past die dan in mijn auto de mijne komt uit 1999 past daar bv een speler in uit 2002 in, en moet ik nog ergens op letten?
3: In mijn deur en bij mijn raam staat in de bekleding gedrukt airbag, wil dat dan ook zeggen dat ze er in zitten of is het standaard bekleding voor een executive en een optie als ze geplaatsts zijn?
4: Ik kon niemand vinden met een ipod aansluiting dus vandaar mijn vraag, als je een interfase op een cassette bmw aansluit zie je dan ook tekst in beeld van het nummer en mappen, werkt het prettig of blijft het een beetje onoverzichtelijk, en kan ik het met het stuur bedienen?
5: Ik ben van plan om de verlichtte m3 pook te bestellen maar twijfel toch, staat het niet raar een m3 pook in een 318 of valt dat m3 niet zo op?
Hoop vragen maarja ben ook een newbee
gr