Ik ben Feluchie woon in Brabant ben meer dan 6jr een e46 diehard..
Heb een 320d '99 gehad en meer dan 630 000km
Veel plezier allemaal..
Bij deze.. Geniet van de foto's

|Opt1mus schreef:Welkom op het forum Feluchie, veel veilige kilometers met je nieuwe Touring...
Gaaf die (Alpina?) lip, maakt de FL bumper zoveel mooier!
Hoe ging het invoeren, veel kunnen verdienen?
Wat heb je verder voor mods gedaan? Ik zie al de LED achterlichten, GAAF! (staan ook op mijn lijstje) en de M-lip voor de Touring, is er bij mij inmiddels af...)
Wil je aub je stem in de touringpoll uitbrengen? We lopen iets achter op de sedans...
Feluchie schreef:O jaTuurlijk heb ik al gestemd...
de hoogte viel wel mee volgens mij, de rand van de lip liep gelijk met de rand van de achterklep. Ten 1e had ik hem niet goed geplakt, de randen liepen te veel omhoog, ik had de lijn van de achterruit gevolgd... verder heb ik na het installeren van m'n nieuwe aeropakket ook de klep opnieuw laten spuiten en gevraagd aan de hersteller de lip opnieuw terug (recht) te plakken. Dit is in overleg toch niet gebeurd omdat ik vind dat de auto het nu niet meer nodig heeft en al druk genoeg nu is van achter....Feluchie schreef: Waarom is de lip achter eraf als ik vragen mag ?
Ik zag net een andere foto van je auto en daar zat hij nog erop, vond hem wel hoog geplaats.. of heb je da express gedaan..?
|
Deze kleur kom ik haast nergens tegen...!! Het is overal allemaal zwart, zilver of stahlblauw.. Ook mooie kleuren daar gaat het niet om, want mijn vorige auto was stahlblauw..Robbel schreef:Welkomm!! mooie wagen! aparte kleur ook en idd een gave alpinalip; wereld van verschil
Zelfde voor mij, zit alleen niet in de bouw maar doe zo'n 60/70 K in 't jaar.....Feluchie schreef:Denk dat er Voorlopig geen andere auto in zit.. Dussz, zou best kunnen, met de km die ik maak in de bouw zit je gauw aan de paar ton.. mya gewoon goed verzorgen dan kom het wel goed.. Wil graag de 6 ton halen...![]()
zag ik idd, ik had hetzelfde ongeveer, de lijn van de kofferklep is ook niet helemaal recht, de rand op de klep loopt af en de lijn van de dakruit loopt omhoog, heel moeilijk dus om die lip er netjes op te krijgen... Hij zou eigenlijk goed zitten als hij de lijn van de klep volgt hoewel die voor het oog dan niet mooi recht loopt.....Feluchie schreef:Als je goed kijkt zie je dat hij bij mij net niet goed zit aan de rechtse kant, hij loopt iets omhoog rechts.. De man met wie ik het ging plaatsen had met tape een lijntje gezet, en kijkend naar dat lijntje ging het goed tot op het laatste stukje, ik zag het gelijk maar heb het niet meer veranderd omdat het niet ZO erg is..
|
€300,- voor 't spuiten van een lippie??!!!

Weet ik echt niet... sorry :?bjornc schreef:Hey, dit is de lakkleur 'Silverstone' toch?
Die heb ik ook bijna gekocht.... was net weg toen ik de centen bij mekaar had (|