Hierbij stel ik me even voor, op dit moment nog niet in het bezit van een BMW maar alles op zijn tijd.
De interesse gaat naar een 318 of 325 Compact van rond 2001 tot 2003. Deze auto heeft mij vrouw 4 jaar geleden ook als leasebak gehad en beviel ons toen prima.
Nu rijden we in een Porsche Boxster uit '97 leuke heerlijke auto zeker omdat we van open rijden. Aangezien we toch de meeste tijd hier regen en kou hebben ;( hebben we besloten om de ze maar weer te gaan verkopen. Pijn hebben we er niet van, auto's vind ik heel leuk maar moeten ook zeker functioneel zijn.
En de boxster is met de vele drempels en koude weer meestal niet ideaal, natuurlijk als ik veel vrije tijd had ging ik er lekker mee de afgelegen wegen op maar ja, ik moet ook gewoon dagelijks werken voor de poen en vrije tijd is een kostbaar goed.
Ok, de keuze is aan ons en dus gemaakt we gaan voor een mooie compact met minimaal automaat, climate control, leder, en zoveel mogelijk andere luxe. We willen gewoon een luxe bak waar we lekker mee op vakantie kunnen en weinig storingen aan hopen te hebben.
We hebben de tijd, de P moet nog verkoopklaar woren gemaakt ( kleine krasjes laten spuiten, poetsen en nog wat klein onderhoud) de auto moet goed in orde zijn dat verkoopt makkelijker en geeft een beter gevoel als je produkt in goede staat is. Daarna gaat die in de verkoop en als de centen er zijn gaan we zoeken naar een nieuwe, een BMW dus.
Jammer, dat verkopen vaak zo lang duurt
Zo, tijd om te stoppen en me verder in te lezen op het forum. Ik zal er veel van leren en soms met vragen komen. Wil goed voorbereid zijn voor de koop.
Hoop er nog veel plezier aan te beleven.
Gr,
John-John van 't Hof
aKa the Fabricsman