"Even" Voorstellen!

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
fabricsman

"Even" Voorstellen!

Bericht door fabricsman » 31 okt 2008, 16:28

Hallo Forummers,

Hierbij stel ik me even voor, op dit moment nog niet in het bezit van een BMW maar alles op zijn tijd.
De interesse gaat naar een 318 of 325 Compact van rond 2001 tot 2003. Deze auto heeft mij vrouw 4 jaar geleden ook als leasebak gehad en beviel ons toen prima.

Nu rijden we in een Porsche Boxster uit '97 leuke heerlijke auto zeker omdat we van open rijden. Aangezien we toch de meeste tijd hier regen en kou hebben ;( hebben we besloten om de ze maar weer te gaan verkopen. Pijn hebben we er niet van, auto's vind ik heel leuk maar moeten ook zeker functioneel zijn.

En de boxster is met de vele drempels en koude weer meestal niet ideaal, natuurlijk als ik veel vrije tijd had ging ik er lekker mee de afgelegen wegen op maar ja, ik moet ook gewoon dagelijks werken voor de poen en vrije tijd is een kostbaar goed.

Ok, de keuze is aan ons en dus gemaakt we gaan voor een mooie compact met minimaal automaat, climate control, leder, en zoveel mogelijk andere luxe. We willen gewoon een luxe bak waar we lekker mee op vakantie kunnen en weinig storingen aan hopen te hebben.

We hebben de tijd, de P moet nog verkoopklaar woren gemaakt ( kleine krasjes laten spuiten, poetsen en nog wat klein onderhoud) de auto moet goed in orde zijn dat verkoopt makkelijker en geeft een beter gevoel als je produkt in goede staat is. Daarna gaat die in de verkoop en als de centen er zijn gaan we zoeken naar een nieuwe, een BMW dus.

Jammer, dat verkopen vaak zo lang duurt ;) (zoals geleerd als verkoper ben je bedelaar als koper koning) ben nu al druk aan het zoeken/kijken naar een mooie BMW en zag een goede in DE staan met alle opties voor bijna 14K. Je weet het nooit maar die zal er vast niet meer staan als de P is verkocht (even volhouden eerst centen in de zak voordat je weer wat koop, rustig jongen).

Zo, tijd om te stoppen en me verder in te lezen op het forum. Ik zal er veel van leren en soms met vragen komen. Wil goed voorbereid zijn voor de koop.

Hoop er nog veel plezier aan te beleven.

Gr,

John-John van 't Hof

aKa the Fabricsman

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Re: "Even" Voorstellen!

Bericht door bjornc » 31 okt 2008, 18:15

Welkom!

Da's een stevige intro :duim:.
Denk toch wel dat zo'n porke nog wel makkelijk weggaat, toch?
Ik vind persoonlijk de sedan of coupé een mooiere auto als een compact, maar als je keuze al vast staat...
Iig veel lees/post plezier gewenst!

fabricsman

Bericht door fabricsman » 31 okt 2008, 19:15

Ja denk dat het wel lukt om die redelijk snel te verkopen. gewoon een redelijke prijs vragen en het moet wel lukken. Ik snap wat je bedoelt met de coupe die vind ik ook wel mooi, de sedan ben ik niet zo weg van, heb sedans altijd een beetje ouwe lullen bakken gevonden ( voor deze opmerking zal ik wel worden gestraft, LEKKER!), zo een kont die erachter hangt doet me op 1 of andere manier altijd aan Volvo rijders denken, weet niet hoe het komt maar het is mijn gevoel. We vinden de Compact gewoon een lekker "kek" bakkie niet zo lang dus handig in de stad e.d. maar toch ruimer dan de huidige Boxster. Ik hou niet zo van een achterbank. Ik geef niet graag geld uit aan de "visite". We hebben geen kinderen dus dat scheelt en ruimte voor spullen heb ik zat in de bus van me bedrijf, daar hoeft het dus ook niet voor.

We hebben ons eerst ook nog verdiept in een audi A3 maar dat vind ik het toch ook echt niet, rijden er zo onwijs veel van rond. Allemaal van die lease bakken. De compact zie je lekker weinig, zegt niks over de kwaliteit neem ik aan alleen dat het model dus niet zo gewild is.

Nee, de BMW vind ik als personen auto een mooie auto, dat geluid van die rauwe motor, dat hoor je niet vaak meer tegenwoordig. Echt zo als een motor hoort te klinken.

Nou alweer een veels te lang verhaal, ga maar eens het avond eten maken.
Auto;s blijven leuk om over te praten hè:) :) :)

Gr, John-John

Farl

Bericht door Farl » 31 okt 2008, 19:19

Welkom hier John en John! :P

Veel succes met der verkoop en aankoop! :duimen:

Robbel

Bericht door Robbel » 05 nov 2008, 19:54

succes idd :duim:

Maar een e46 sedan op een Volvo vinden lijken?? :o hoe kan dat nou?
dus je wilt zeggen dat ik in een ouwe-lullen-'volvo' rijd? fraai hoor -_- ;)
Afbeelding
_______________________________Showroom________________________________
Afbeelding
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Guiding

Bericht door Guiding » 05 nov 2008, 20:02

Hey fabricsman

Welkom op het e46forum en bedankt voor je mooie intro.
Veel succes bij je zoektocht naar je nieuwe bolide en hou ons up to date.

Mischien dat je ook 1 of 2 plaatjes van je Boxster zou kunnen posten, maakt het verhaaltje helemaal compleet.
En ik zou ze graag zien :D
Afbeelding
Mooi zwart is niet lelijk!

Patron

Bericht door Patron » 05 nov 2008, 20:42

ik wil de Porsche ook wel zien jah..

en welkom op het forum, hopelijk vind je je droom BMW..
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”