Madskillz weer terug bij BMW

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
MadSkillz
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 mar 2020, 14:39

Madskillz weer terug bij BMW

Bericht door MadSkillz » 23 apr 2024, 12:24

Het is inmiddels weer even geleden dat ik hier wat gepost heb, omdat ik stiekem een uitstapje heb gemaakt terug naar Audi. Ik ging van deze:

Afbeelding

Naar deze:

Afbeelding

Hier heb ik met heel veel plezier in gereden, altijd dik een V8, maar met zonnepanelen op het dak en een interessant leasebudget van de zaak, kon ik wat nieuws uit gaan kiezen en dat is deze geworden:

Afbeelding
BMW iX1 X30 E M uitgevoerd

Dit was vorig jaar april, met een verwachte levertijd van 8-9 maanden, levering gepland voor december/januari 2023-2024. Nu voelen jullie hem natuurlijk al aankomen, uitgesteld tot april/mei 2024, maar wel met een voorloopauto tot mijn beschikking en dat is deze:

Afbeelding

Ook geen straf natuurlijk, maar niet helemaal mijn kleur of opties. zo'n 2 maanden geleden kreeg ik te horen dat de iX1 weer uitgesteld was tot november 2024... Kleine ergenis aan mijn kant zullen we maar zeggen, maar ik kreeg een keurig tegenbod van de iX2 met meer opties en voor hetzelfde bedrag. Deze staat op de rol voor productie in de week van 9-14 mei en zal eind mei bij de dealer kunnen worden opgehaald. Ik heb gekozen voor Frozen Pure Grey met onderstaande opties:
  • Alarmsysteem klasse 3 (VbV/SCM)
    Stuurwielrand verwarmd
    Trekhaak met elektrisch wegklapbare kogel
    Sportstoelen voor
    Veiligheidsgordels met M striping
    Innovation Pack
    20 inch LM M Multispaak (Styling 869 M) in Frozen Midnight Grey
    M Sportremsysteem Rot
    Uitbreiding M hoogglans Shadow Line exterieurdelen
    M hoogglans Shadow Line
    M Sportpakket
    M Achterspoiler
    M Sportpakket Pro
    BMW IconicSounds Electric
    Elektrisch verwarmde voorstoelen
    Interieurlijst M Aluminium Hexacube
    Adaptief M Onderstel
    Veganza Mokka
    Levering zonder typeaanduiding
    Extra getint glas in achterportierruiten en achterruit
    M Sportstuurwiel
    BMW Individual Frozen Pure Grey metalli
    M Koplampen Shadow Line
    Comfort Pack
    Driving Assistant Plus
    M Hemelbekleding in Anthrazit
    Glazen panoramadak
    Dashboard uitgevoerd in Sensatec
    AG Intern
    Personal eSIM
    Gevarendriehoek en verbanddoos
    Intelligent Emergency Call
    Akoestische waarschuwing voor voetgangers
    Laadkabel (Mode 3, 22kW
    Active Guard: botswaarschuwing met city-remfunctie
Nog een paar weken wachten, maar daar zit nog een vakantie tussen, dus t.z.t. zal ik hier uiteraard nieuwe foto's plaatsen. Ik ben zometeen hier vooral op zoek naar wat zaken die hopelijk te programmeren zijn. Denk hierbij aan het standaard uitzetten van een aantal hulpsystemen, die staan nu standaard opnieuw aan als je de auto opnieuw start (snelheidswaarschuwing, lane assist waarschuwing en dat soort geneuzel) en ik wil bij voorkeur graag gewoon meteen de auto starten in "Sport". Daarnaast een unlock voor youtube tijdens het rijden, zou ik superchill vinden voor de muziek.

ik heb altijd veel plezier gehad aan het opdoen van kennis op fora en zal waar mogelijk graag een steentje bijdragen.

Gebruikersavatar
Alyssa
Berichten: 382
Lid geworden op: 20 aug 2012, 21:57
Locatie: Rotterdam

Re: Madskillz weer terug bij BMW

Bericht door Alyssa » 27 apr 2024, 10:05

Welkom terug! Uitstapje was ook niet verkeerd, maar je nieuwste aanwinst is toch wel héél dik :love:
Gelukkig wordt je geduld ook nog eens beloond, op naar veel rijplezier! :driving:
BimmerPortal Team

E46 330ci '01

Vind mij op Facebook
of op Instagram

Locksmidv8
Berichten: 311
Lid geworden op: 28 mar 2011, 22:41

Re: Madskillz weer terug bij BMW

Bericht door Locksmidv8 » 28 apr 2024, 00:31

Welkom terug,
Veel succes op het forum en veel rijplezier met je nieuwe BMW!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”