Claxon doet het niet
Claxon doet het niet
afgelopen weekend achter gekomen dat de claxon het niet doet. Ik gebruik het ook niet zo vaak dus weet het niet sinds wanneer het niet doet.
Als eerste ga ik naar de zekeringen kijken. Jammer vind ik dat het bij deze type je de zekeringen niet op een gemakkelijke plaats liggen. Best diep achter het dashboardkastje.
Het betreft een bmw e90 uit 2007 , 320 automaat.
Dus als iemand dit meegemaakt heeft of tip heeft hoor ik het graag.
Als eerste ga ik naar de zekeringen kijken. Jammer vind ik dat het bij deze type je de zekeringen niet op een gemakkelijke plaats liggen. Best diep achter het dashboardkastje.
Het betreft een bmw e90 uit 2007 , 320 automaat.
Dus als iemand dit meegemaakt heeft of tip heeft hoor ik het graag.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Re: Claxon doet het niet
Ik zou eerst naar het zekeringetje kijken...(zie handleiding voor locatie)
Dan kun je aan het schakelprincpe/stuur kijken, of claxon gedeelte wat het makkelijkst te bereiken is.
Met testlamp kun je al heel wat...
(Moet wel werkzaam zijn voor evt. apk...)
Dan kun je aan het schakelprincpe/stuur kijken, of claxon gedeelte wat het makkelijkst te bereiken is.
Met testlamp kun je al heel wat...
(Moet wel werkzaam zijn voor evt. apk...)
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Bedankt voor info. Zal morgen kijken.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 03 feb 2020, 08:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan
Reden: Quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan
Hoop dat het zekering is. Dat is het makkelijkste.
Probleem opgelost. Was zekering 16. Maar vreemd er zat helemaal geen zekering in. Maar gelukkig opgelost.
Gaat een alarm af als je met sleutel opent?
Misschien had je voorganger gezeik met afstandbediening? Door zekering eruit te halen maakte hij de buurt niet wakker?
Misschien had je voorganger gezeik met afstandbediening? Door zekering eruit te halen maakte hij de buurt niet wakker?
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
E61 523i LCI verkocht
E61 523i LCI verkocht
Alarm gaat wel aan. Toevallig had ik de auto een tijdje op alarm met ramen open. Na een tijdje ging alarm.
Gisteren een nieuwe mod gedaan. Set nieuwe led kenteken verlichting vervangen. Maaar......Heb zo gedaan dat deze aan gaat wanneer je kofferbak open doet. Handig in deze donkere dagen
Huh...
Kenteken moet altijd verlicht zijn in het donker... niet enkel als de kofferbak openstaat... of is je uitleg een beetje krakkemikkig?
Maar je hebt nu ook een bouwlamp achter je auto?
Kenteken moet altijd verlicht zijn in het donker... niet enkel als de kofferbak openstaat... of is je uitleg een beetje krakkemikkig?
Maar je hebt nu ook een bouwlamp achter je auto?
Nou dan was mijn uitleg natuurlijk"krakkemikkig".
Nogmaals uitleg:
Natuurlijk gaat je kenteken verlichting aan als licht hen aangedaan wanneer het donker is licht .
Maar stel dat je op een parkeerplaats staat in het donker en je komt aanlopen met boodschappen, doe je met afstandbediening "klik" ontgrendeld je kofferbak plus je kenteken verlichting gaat ook aan.
Hoop dat het een wat betere uitleg is.
Nogmaals uitleg:
Natuurlijk gaat je kenteken verlichting aan als licht hen aangedaan wanneer het donker is licht .
Maar stel dat je op een parkeerplaats staat in het donker en je komt aanlopen met boodschappen, doe je met afstandbediening "klik" ontgrendeld je kofferbak plus je kenteken verlichting gaat ook aan.
Hoop dat het een wat betere uitleg is.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 03 feb 2020, 08:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Aaaaaah... ja dat is een hele andere uitleg.
Gelukkig blijft het handvat altijd op dezelfde plek... anyway, veel plezier ermee.
Gelukkig blijft het handvat altijd op dezelfde plek... anyway, veel plezier ermee.
Is ook beetje show 
Laatst gewijzigd door Bart70 op 03 feb 2020, 08:07, 1 keer totaal gewijzigd.