Is er iets mis met de achteras trouwens, of is dat puur de foto's... Camber lijkt een beetje raar op de eerste foto ??
m3 import / klaar , verkopen ??
-
Griffendahl
Re: m3 import / schade reparatie
Heel erg gaaf om te volgen als je zoiets gaat maken idd
Zal dat zeker volgen...
Is er iets mis met de achteras trouwens, of is dat puur de foto's... Camber lijkt een beetje raar op de eerste foto ??
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft hij ook achterschade.
En inderdaad dat achterwiel staat niet helemaal lekker.
En inderdaad dat achterwiel staat niet helemaal lekker.
Als hij met vervoer opgetild is en daarna niet meer gereden heeft staan je achterwielen ook in die stand
Hier is meer info over nodig, maar idd scherp opgemerkt
-
arjanvanessen
je hebt goed geraden , vervoer / verzetten op terrein / in container gaat gewoon met heftruck , zijn denk een beetje lui aangelegd die amerikanen , hij heeft inderdaad ook iets achterschade , maar das alleen plaatschade , auto staat verder netjes recht op de wielen en rijdt primaBOMEWM schreef:Als hij met vervoer opgetild is en daarna niet meer gereden heeft staan je achterwielen ook in die stand![]()

Arjan
-
arjanvanessen
hier schrok ik inderdaad ook wel een beetje van toen ik ze zag , maar hij heeft er aan de onderkant niets aan overgehouden , gaat toch wel met beleid , achteraf miscien maar beter ook dat ze het zo doen want radiateur stond net tegen de visco vin aan , waren ze dan met het ding aan het rijden gegaan was ie warm gelopen / radiateur lek geweest , en nou is er niets aan het handje ,Mac schreef:Zo zie je een M3 niet vaak
Arjan
Ik vind het een spannend project, het blijft natuurlijk een M3, en als je er straks mee wilt gaan rijden wil je wel dat zijn krachten veilig op de weg blijven (met jouw erbij).
Met de slagschade bedoel ik schade die je niet ziet, maar door de klap van het ongeluk is ontstaan en zich later kan gaan vertonen, zoals onderdelen die net een fractie verbogen, scheef staan of gescheurd zijn.
Super veel succes ermee en keep us posted!
Met de slagschade bedoel ik schade die je niet ziet, maar door de klap van het ongeluk is ontstaan en zich later kan gaan vertonen, zoals onderdelen die net een fractie verbogen, scheef staan of gescheurd zijn.
Super veel succes ermee en keep us posted!
-
AlpinaDrachten
mooi project!!
-
arjanvanessen
bijna klaar voor importkeuring

-
poetser john
Zo dan, die is er aardig van opgeknapt
ik ga het volgen,
volg de bimmer bimmer volg de bimmer
ik ga het volgen,
volg de bimmer bimmer volg de bimmer

Zeer vet!
Voorbumper is gewaagd (hier in Nederland) maar vind het echt gaaf !
Voorbumper is gewaagd (hier in Nederland) maar vind het echt gaaf !
-
Tommy@Hyperlight
Ziet er goed uit, was het niet goedkoper met de invoerkeuring om de bumper nog stuk te laten? (dus met schade invoeren)