Baboulah, de E46 M3 turbo..

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
h2o
Berichten: 163
Lid geworden op: 25 okt 2009, 10:18

Re: Baboulah, de E46 M3 turbo..

Bericht door h2o » 05 apr 2018, 12:32

dat begrijp ik, je raakt snel verwend met zo'n monster :)
is wel een schitterend apparaat, daar gaat iemand blij van worden denk ik
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.

E36 racer
Berichten: 962
Lid geworden op: 11 sep 2010, 22:02

Re: Baboulah, de E46 M3 turbo..

Bericht door E36 racer » 05 apr 2018, 12:33

De volgende koper word er zeker blij van, die koopt een auto waar alles al aan gedaan is mechanisch gezien, en goed en reliable is. En niet snel iemand zal tegenkomen op onze wegen die deze auto bijhoudt...
For Speed Add Lightness

Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3

FaTaLiTy
Berichten: 214
Lid geworden op: 21 sep 2016, 10:28
Locatie: Veenendaal

Re: Baboulah, de E46 M3 turbo..

Bericht door FaTaLiTy » 06 apr 2018, 15:49

'k zie hem net te koop staan, jammer :) enorm gaaf ding.


-- edit: lees net de reacties voor mij, begrijpelijk inderdaad.
Maarrrr, je hebt wel gratis promotie van Top Gear Nederland gekregen :)
BMW E46 Sedan 323i - viewtopic.php?f=29&t=58370

E36 racer
Berichten: 962
Lid geworden op: 11 sep 2010, 22:02

Re: Baboulah, de E46 M3 turbo..

Bericht door E36 racer » 29 apr 2018, 08:44

Onlang ook nog een shoot gedaan met MikeMes, gezien ik een goede foto serie nodig had/heb om de auto op internet te zetten op veilingen etc. gave fotos zitten er tussen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de rest vd shoot kan je hier vinden: https://imgur.com/a/guGFW58
For Speed Add Lightness

Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3

E36 racer
Berichten: 962
Lid geworden op: 11 sep 2010, 22:02

Re: Baboulah, de E46 M3 turbo..

Bericht door E36 racer » 06 jun 2018, 09:56

Afgelopen weekend geweest naar "Dreamcars and coffee" in raamsdonkveer... was een goede cars and coffee waar niet moeilijk gedaan werd over hoe men weg rijdt... eindelijk is een keer geen gezeik! Toch blijft het mij verbazen hoe velen weg rijden met een koude motor... launch controls, burnouts etc met koude motoren, doet pijn om te zien en horen!

Mooie foto gevonden van de M3 ook!
Afbeelding
For Speed Add Lightness

Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3

DaytonaM3
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 aug 2009, 20:42

Re: Baboulah, de E46 M3 turbo..

Bericht door DaytonaM3 » 12 jun 2018, 15:25

Ik zag dat je een meer dan 10 jaar oude HPF dyno-sheet plaatst bij de verkoop advertentie,ik ben benieuwd wat er over bijft van die HPF pk,s als je hem op de dyno bank van Verhoeven zet vandaag de dag......

Als je een 50K M3 verkoopt moet je er minimaal een recente vermogens grafiek erbij hebben van een goede dyno bank.

E36 racer
Berichten: 962
Lid geworden op: 11 sep 2010, 22:02

Re: Baboulah, de E46 M3 turbo..

Bericht door E36 racer » 18 jun 2018, 17:15

Ik heb er nergens een dyno grafiek bij staan omdat ik weet dat die alweer wat ouder is ;) daarbij is de dyno uitdraai die ik hier ergens heb liggen in een blad, is niet van 10 jaar geleden, de graph hier eerste pagina komt gewoon van hun website af ;) is niet mijn persoonlijke dyno run ;)

Dyno ga ik niet doen, mij teveel risico gezien die auto mn alles is. Die dyno bedrijven die zeggen immers altijd dat mijn risico is als er iets stuk gaat, en niet wetende hoe of wat er achter stuur plaats neemt etc, zijn je al velen voor geweest die vroegen waarom dyno je hem niet, zelfs van de bedrijven. als zij het risico dekken en dus ALLE kosten betalen als er iets stuk zou gaan, dan zet ik hem rustig op een dyno geen enkel probleem, gezien ze dat niet doen komt hij er in mijn bezit niet op te staan. Dat laat ik aan een volgende eigenaar dan :) tot nu toe de mensen die mee rijden hoor ik niet twijfelen, zo ook vrienden van mij die auto's hebben in dezelfde regio kwa vermogen.
For Speed Add Lightness

Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”