Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sedan!!

Show je BMW E39. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Gebruikersavatar
bamiee
Berichten: 96
Lid geworden op: 13 apr 2015, 21:42
Locatie: Schijndel

Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sedan!!

Bericht door bamiee » 11 mei 2018, 02:05

Na een tijdje afwezig te zijn geweest heb ik een nette cosmos zwarte 540i automaat aangeschaft met natuurlijk een schuif/kantel dakkie en zo goed als alle opties die je kon bestellen op het m pakketje na in 1996 :gek: :W

Ik heb bijna 2 jaar rondt gereden in een groene saaie volvo v70 t5 uit 99 met bijna 300pk die gekker genoeg zwaarder was met 5 cilinders en een turbo als een 540i, dat lochte blokken doos was totaal niet mijn ding en gaf ook zeker niet die drivers feeling, reed er met tegenzin in rondt je kent het gezins uitbereiding en achteraf was al die ruimte wat overdreven, dat ding was best snel, maar missen zal ik hem niet :amen:

As maandag ga ik hem ophalen, hij wordt geleverd op een style 32 breedset + een nieuwe apk en een beurtje de wagen stondt op originele alpina's toen ik hem ging bekijken maar die velgen horen na mijn mening onder een echte alpina thuis al zijn het hele mooie velgen hoor kon ze tegen een meerprijs meepakken, maar ik ben nou eenmaal zo'n oem gast kan er niks aan doen haha en ik wil eronder hebben wat fabrieks af leverbaar was een 540i is een 540i en wil dat graag zo houden..

Mijn plannen die ik nu momenteel met de auto heb:

Een mooi oem rc090 breedsetje eronder!!
Stootlijsten in cosmo's zwart spuiten en 2 kleine schoonheids plekjes op de klep bij laten werken bekent probleem bij de e39's helaas.
pixel probleem op laten lossen kmstand was gelukkig nog wel leesbaar nap document was ook oke en klopte als een bus.
Leer zijn onderhoud geven en eventueel bij kleuren op plekken waar dat nodig is, die ik nog niet heb ontdekt heb toch is dat leer in een 5 series kwa kwaliteit gezien echt goed ziet er goed uit voor zijn leeftijd..
Even langs bas roos in oss om ff een checkup laten doen met dingen die er in de toekomst aan moeten gebeuren technisch motorisch gezien :duimen:

auto is van 96 dus zeker niet nieuw maar zeker voor zijn leeftijd in super staat wat je toch niet veel meer tegen komt :duimen:

Voorderest is hij al helemaal af helemaal met die carbon delen op het achteraam en klep en natuurlijk die m voorbumper mijn mening dan hé, hij is verlaagd maar niet te,en heeft een rvs uitlaat die echt een heerlijk geluid geeft!

Toen ik de sleutel omdraaide en die zware brul hoorde van die dikke v8 was ik eigelijk al meteen verkocht wat een apparaat wat liep dat blok rustig en soepel die gasten waar ik hem van heb gekocht, zijn ook echt liefhebbers wat ook echt aan de auto te zien is compleet historie erbij met alleen in de eurotijd al meer dan 15k aan facturen, mooi spul stondt daar waar veel bmw gekken van over de kop zouden springen, toch een jongens droom die nu toch eindelijk eens uit komt, een dikke 5 met een v8 :amen: :gek:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet het een heel lul verhaal ik ben gewoon een giga auto gek die dat graag laat zien en er over praat zolang het maar over bmw gaat ;) :duim:

Foto's zoals ie erbij staat bij mij voor de deur volgen natuurlijk zodra ik hem opgehaald heb en een fijn stukje rondt gecruise'd te hebben van het noorden naar brabant, met een om wegetje langs de pomp in bels om hem vol te gooien met 98 die waarschijnlijk weer kei snel leeg is :gekdoen:

Groeten,

Bamiee :driving: :duimen:
E36 323i Coupé 1997 - sold
E39 528iA Sedan 1999 - Sold
E36 325i Coupé 1992 - Sold
E36 316i Touring 1998 -Swap m52b28
E46 330i Touring 2003 - Sold
E39 540iA Sedan 1996 - 6bak swap!
E36 328i Touring 1997 - Daily
Binnenkort open Bamiee's 90s bmw garage.

Gebruikersavatar
Jeremy
Berichten: 2221
Lid geworden op: 14 jan 2013, 22:56
Locatie: Zonnigste stukje Nederland

Re: Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sed

Bericht door Jeremy » 11 mei 2018, 10:50

Welkom terug! Een hele dikke kar heb je daar zeg! Ik ben benieuwd hoe ‘ie op die 32’s staat. In mijn ogen één van de dikste velgen onder een E39! Misschien nog een M-achterbumper en M-skirts om het helemaal af te maken? :duimen:

Vintiem
Berichten: 1434
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34

Re: Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sed

Bericht door Vintiem » 11 mei 2018, 16:56

Zou hem in ieder geval weer OEM maken, dus dat rare gekleurde zijruitje eruit of alle zijruiten achter voorzien van privacy tint. Tevens ook die nep angel eyes eruit en de spoilers verwijderen

Tevens de voorstoelen in normale zit postitie plaatsen, is ten eerste veel veiliger rijden en je zit ook nog beter. Je hebt tenslotte de exemplaren met verstelbare bovendeel.

Het rijdt erg fijn zo’n 8 cilinder :duimen:

Gebruikersavatar
jwbakkenes
Berichten: 821
Lid geworden op: 14 okt 2015, 22:47

Re: Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sed

Bericht door jwbakkenes » 11 mei 2018, 23:26

V8 altijd goed, auto ziet er mooi uit :duimen:
Ga lekker genieten en wat een ander ervan vindt :whistle:
Met vriendelijke groet,
Jan Willem

Mijn showroom

Gebruikersavatar
bamiee
Berichten: 96
Lid geworden op: 13 apr 2015, 21:42
Locatie: Schijndel

Re: Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sed

Bericht door bamiee » 13 mei 2018, 06:42

Vintiem schreef:Zou hem in ieder geval weer OEM maken, dus dat rare gekleurde zijruitje eruit of alle zijruiten achter voorzien van privacy tint. Tevens ook die nep angel eyes eruit en de spoilers verwijderen

Tevens de voorstoelen in normale zit postitie plaatsen, is ten eerste veel veiliger rijden en je zit ook nog beter. Je hebt tenslotte de exemplaren met verstelbare bovendeel.

Het rijdt erg fijn zo’n 8 cilinder :duimen:
Dat is precies mijn plan die 2 achteraampjes vervangen voor oem ruitjes met de groene tint vindt da wel oke heb tenslotte niks te verbergen dus geblindeerde ramen vindtk niet nodig :rolf: de wagen had oem al xenon begrijp zelf niet zo goed waarom ze voor aftermarked zijn gegaan zal wss met de prijs temaken hebben, goedkoop zijn ze niet die oem facelift koplampen nieuw dan he en dat voor een wagen van 16 jaar oud :X al ga ik wel voor de facelift koplampen met de ringen een set originele led facelift achterlichten heb ik al in mijn bezit inclusief de module's die er bij horen mijn plan was om die ooit in mijn ex e39 528iA te bouwen maar is er nooit van gekomen ook die waren 333€ nieuw per zijde bij de dealer wat gewoon belachelijk duur is voor zo'n oude wagen! natuurlijk rijd ik niet met de stoelen in die stand lijkt eerder standje strandstoel zo :X ze stonden zo voor de foto's ik kom iig niet eens bij het rem/gas pedaal in de buurt in die stand zo ver stonden ze naar achter haha :D

de auto wordt weer oem al gaat mijn voorkeur wel uit om het m bumper setje af te maken een voorbumper heeft ie al tenslotte t klopt zo nie helemaal stom eigk dat de vorige eigenaar niet voor een compleet m setje is gegaan op de stoelen na want naar mijn mening zitten deze stoelen beter al vindt ik die stoelen met lende verstelling wel echt super mooi, ik blijf met de uitlaat aan de linkerkant lekker oem ipv 2 kanten tis geen m5, hou nie zo van dat neppe gedoe hij is wel volgends de vin check afgeleverd met een m onderstel en een sper diff raar genoeg niet met een compleet m pakket, de meeste missen die 2 opties en zeker een 540i met een automaat bak wat ik toch echt kei bijzonder vindt en ben daar dan ook echt super trots op! Al had ik liever een 6 hand bak gehad maar die zijn gewoon giga moeilijk te vinden in goede staat, toch altijd meer het gevoel dat je met een handbak meer kans hebt op een getrapt exemplaar als een automaat, vandaar ook mijn keuze voor een automaat heb ook 2 540i's met een handbak bekeken en die hadden bijde een versleten interieur en technisch gezien waren die gewoon niet oke denk aan dwijlen op de weg een krakend onderstel en totaal niet strak, deze lag als een blok zoals een e39 540i hoort te doen :)

Genieten ga ik er zeker van het loopt en rijd gewoon geweldig mooi zo'n 8 cilinder t verbaaste me, hoe dat vermogen opbouwd is niet te vergelijken met de 6 cilinders die ik voorheen altijd reed waarvan ik altijd nog eentje in mijn bezit heb die nog steeds niet af is een boston groene 316i touring die uit 98 komt met een dikke 2.8 met itb's van een e36 m3 3.0 ;) al krijg ik hem nog steeds niet geweldig afgesteld. Toch gaat mijn voorkeur naar een 5 met een 8 cilinder op dit moment het rijd en ligt gewoon totaal anders op de weg veel strakker/directer op t stuur :amen: een 3 serie is eerder speelser en minder zwaar natuurlijk en hoort eigk gewoon thuis op de ring daar ga ik de touring ook voor gebruiken als de motor eindelijk goed loopt wat in nl moeilijk is aangezien deze swap met itb's niet veel is toegepast, en ik hem graag zelf wil afstellen eigenwijs hé :gekdoen:

Fijn weekend groeten,

Bamiee :driving: :duimen:
Laatst gewijzigd door bamiee op 13 mei 2018, 07:03, 2 keer totaal gewijzigd.
E36 323i Coupé 1997 - sold
E39 528iA Sedan 1999 - Sold
E36 325i Coupé 1992 - Sold
E36 316i Touring 1998 -Swap m52b28
E46 330i Touring 2003 - Sold
E39 540iA Sedan 1996 - 6bak swap!
E36 328i Touring 1997 - Daily
Binnenkort open Bamiee's 90s bmw garage.

Vintiem
Berichten: 1434
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34

Re: Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sed

Bericht door Vintiem » 13 mei 2018, 06:53

Gaat helemaal goed komen hoor ik :duim:
Originele facelift hoort niet maar kan wel heel goed. En dit zijn natuurlijk prachtige units. Ik heb het destijds ook gedaan bij mijn 540 touring.

Freude am fahren :driving: :driving:

Gebruikersavatar
bamiee
Berichten: 96
Lid geworden op: 13 apr 2015, 21:42
Locatie: Schijndel

Re: Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sed

Bericht door bamiee » 13 mei 2018, 07:14

Ik weet het een 96 model hoort eigk geen facelift te hebben maar vindt de ringen voor en ledlampen achter wel zeker een mooie upgrade ziet er meteen anders uit zeker aan de voorkant kijkt ie een stuk kwader haha er zitten nu smoke'd achterlichten in wat gewoon niet zo mijn ding is en wss ook wel namaak zal zijn zal me niks verbazen, heb de wagen gekocht om zijn technische staat en hoe goed hij nog in zijn lak staat en natuurlijk het interieur die gewoon echt netjes is in vergelijking met de handbakjes die ik bekeken heb en waar ze bekant t dubbele voor vroegen alleen voor die 6 bak :gek: Maar zoals ik al zij hij is niet perfect en zeker niet nieuw maar technisch top en de wagen verdient het om weer terug gebracht te worden zoals hij nieuw uit de fabriek kwam rollen met een klein face liftje haha..

bmw mein Auto für immer ;)
Laatst gewijzigd door bamiee op 13 mei 2018, 08:27, 2 keer totaal gewijzigd.
E36 323i Coupé 1997 - sold
E39 528iA Sedan 1999 - Sold
E36 325i Coupé 1992 - Sold
E36 316i Touring 1998 -Swap m52b28
E46 330i Touring 2003 - Sold
E39 540iA Sedan 1996 - 6bak swap!
E36 328i Touring 1997 - Daily
Binnenkort open Bamiee's 90s bmw garage.

Vintiem
Berichten: 1434
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34

Re: Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sed

Bericht door Vintiem » 13 mei 2018, 07:39

De staat van het interieur geeft inderdaad vaak een aardige indicatie van hoe met de auto is omgegaan.
Een automaat is zo relaxed, ik zelf wil nooit meer een Bimmer zonder.
Houd er wel rekening mee dat een automaatbak echt een revisie onderdeel is. Veel mensen vergeten dat wel eens maar tussen 2 en 3 ton ben je gewoon een keer aan de beurt.

Tip: omdat je echt kan leeglopen op een v8, ga eerst alles goed bekijken, niet alleen motorisch maar ook onderstel ect. Wat zou er moeten gebeuren en maak dan een plaatje voor jezelf. Spreek uit ervaring.

Gebruikersavatar
bamiee
Berichten: 96
Lid geworden op: 13 apr 2015, 21:42
Locatie: Schijndel

Re: Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sed

Bericht door bamiee » 13 mei 2018, 08:41

Ik weet het een bmw met een beetje motor kost geld zeker kwa onderhoud als je em bij houd heb je zeker een auto die je niet vaak in de steek laat, maar ik had em ook niet gekocht als hij als een dwijl op de weg lag onderstel is toch wel een puntje wat ook aandacht nodig heeft zeker bij de wagens uit die tijd, automaat is recent gedaan door zf factuur zit erbij hij schakeld ook echt super en zacht zonder bonken of rare geluiden ik maak me er niet druk om :duim:

Heb met mijn eerste 3 serie andere ervaringen helaas maar die was ook gewoon slecht omgebouwd van automaat naar een handbak heeft me veel laten staan alleen al 3 radiateurs kapot door dat ie niet goed ontlucht was 2x een koppeling omdat een automaat frame een beugel mist voor het schakel mechanisme waardoor hij gewoon niet goed schakeld als hij koud was t voelde alsof je in een eindeloze put aant roeren was, de looks en opties haalde me toch over om em destijds te kopen.. toch stiekem spijt van dat ik em uit frustratie heb verkocht heb was een prachtige wagen toch een aantal keer mee op bimmerfest gestaan op t paddock van dit forum,
mijn passie werdt eigk zo erg dat mijn vrouw zei van wat vindt je nou belangrijker je auto of mij natuurlijk koos ik voor haar en me kids maar stiekem vondt ik de Coupé belangrijker wat auto's niet met een man kan doen haha mooi toch :duimen:

Afbeelding

Bij die wagen begon mijn passie haha en sinds dien wil ik eigelijk geen ander merk meer rijden ik kom altijd weer terug bij bmw omdat het gewoon heerlijk rijd en als je de bmw techniek uit die tijd een beetje kent kun je er veel zelf aan doen en ben ook zeker niet bang om mijn handen er aan vuil te maken ik hou gewoon van bmw's uit die tijd en daar geniet ik gewoon keer op keer van als ik er mee bezig ben en dat maakt het gewoon bijzonder.. :amen:
Laatst gewijzigd door bamiee op 13 mei 2018, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
E36 323i Coupé 1997 - sold
E39 528iA Sedan 1999 - Sold
E36 325i Coupé 1992 - Sold
E36 316i Touring 1998 -Swap m52b28
E46 330i Touring 2003 - Sold
E39 540iA Sedan 1996 - 6bak swap!
E36 328i Touring 1997 - Daily
Binnenkort open Bamiee's 90s bmw garage.

Vintiem
Berichten: 1434
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34

Re: Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sed

Bericht door Vintiem » 13 mei 2018, 09:14

Goed voorbereid dus, geniet ervan en af en toe als het kan (!!) even alle paardjes laten rennen op de snelweg. 250 rijdt ie met twee vingers in de neus want als alles aan je auto klopt heeft de motor geen 286 pk maar rustig 310/315 pk. Was destijds een papieren kwestie omdat de e38 v12 325 pk had en de V8 er anderste dicht op zat.

Gebruikersavatar
bamiee
Berichten: 96
Lid geworden op: 13 apr 2015, 21:42
Locatie: Schijndel

Re: Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sed

Bericht door bamiee » 13 mei 2018, 10:03

Goed voorbereid ben ik altijd en zeker in die tijd leverde de wagens meer vermogen als ze op papier leverde vanwege die rare belasting/verzekerings regels in die tijd in duitsland, mijn vrienden lachte me altijd uit dat ik altijd met die oude jaren 90 bmw's aankwam terwel hun allemaal van die golfjes gti's reden maar waren altijd aangenaam verrast als ik het gas tot de bodem in trapte en ze t geweld hoorde en voelde los komen van een 6 pitter en zijn inmiddels allemaal over op bmw haha, t scheelt dat ik er al behoorlijk wat heb gehad veel e36's een e46 maar ook een e39 maar allen met 6 pitten geen kleine motoren voor mij haha, ik heb altijd alles zelf uit elkaar gedraait maar ook weer in elkaar gedraait ik doe dan ook alles zelf kwa onderhoud en reparaties, laat alleen altijd alles even checken door bas roos in oss en ook mijn apk'tjes doen geweldige zaak waar altijd echt super mooie bmw's voor de deur staan :D al ben ik nog een broekie maar toch trotste vader van een zoon en dochter wat natuurlijk altijd op 1 staat samen met mijn vrouw naast mijn passie voor bmw's, ze vinden het geweldig als ik lekker aant rommelen ben en mijn kids nu een leeftijd hebben bereikt dat ze lekker mee kunnen rommelen en hobby'en in de garage ze komen dan ook graag in mijn hobbyhok zal me niks verbazen als ze hun leeftijd bereikt hebben en hun rijbewijs gehaald hebben dat ze ook bmw zullen rijden uit die tijd mooi toch een beetje technisch inzicht kan nooit kwaad :duimen:
E36 323i Coupé 1997 - sold
E39 528iA Sedan 1999 - Sold
E36 325i Coupé 1992 - Sold
E36 316i Touring 1998 -Swap m52b28
E46 330i Touring 2003 - Sold
E39 540iA Sedan 1996 - 6bak swap!
E36 328i Touring 1997 - Daily
Binnenkort open Bamiee's 90s bmw garage.

Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sed

Bericht door Bart70 » 14 mei 2018, 09:08

Dikke wagen en mooi exemplaar :duim:

Gebruikersavatar
bamiee
Berichten: 96
Lid geworden op: 13 apr 2015, 21:42
Locatie: Schijndel

Re: Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sed

Bericht door bamiee » 18 mei 2018, 04:00

Bart70 schreef:Dikke wagen en mooi exemplaar :duim:
Tnx :duimen:


Update

Heb de auto nu inmiddels al een paar dagen, wat een heerlijke auto power genoeg en ligt als een blok op het asfalt en betrap me er op dat ik altijd een omweg neem als ik naar huis rijd, en dan dat geluid 1 woord heerlijk zeker met een koude start ook niet gek met 2 cat delete's (Heb ze er wel bij voor de apk) geen midden dempers alleen een eind demper :emo:, mijn buren vinden het niet zo leuk zo vroeg in de morgen maar wennen er wel aan hebben ze gezegd, wonen nu in een chalet op een resort totdat ons huis eindelijk klaar is, buren genoeg :emo: Ik geef er niet zoveel om lekker laten zo :amen:

Zoals beloofd nog een paar foto's van de wagen toen ik hem opgehaald heb zoals bekend staat hij nu op style 32 wielen vindt ze alleen wat klein ogen verder staat het wel oke, voor zo lang totdat mijn rc090 breedset er is waar ik al nachten wakker van lig en me voorbeeld hoe het zal gaan staan een passie kan soms heel ver gaan :emo: :duimen: :amen:

Wat ik trouwens ook echt heel gaaf vindt voor een auto van 96 is dat de klep toen al met de sleutel geopend kon worden maar dan ook echt open klapt door die gas veren wat ik niet eens wist gekker genoeg kon mijn ex 528ia dat niet die had maar 2 knoppen op de sleutel :gek:

Van het weekend ga ik de auto detailen ben benieuwd hoe ie eruit komt al glimt hij nu als een malle maar weet zeker dat de kleur meer naar buiten komt na een goede detail klei en polijst beurt en natuurlijk in een goede glas protectie gezet is :shine: :duim:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Intrieur is ook echt super gaaf voor een e39 uit 96 wat ik toch echt bijzonder vindt, blijkbaar altijd goed zijn onderhoud gehad wat ook wel terug te zien is aan die dikke map facturen die erbij zit :duimen: , de knopjes voor de radio op t stuur zijn wel wat versleten iemand enig idee of die te vervangen zijn of is dat een geheel?

Ben iig zo trots als een klein ventje met speelgoed autotjes, dit is een blijver :amen:

Groeten Bamiee :driving:
Laatst gewijzigd door bamiee op 18 mei 2018, 07:33, 1 keer totaal gewijzigd.
E36 323i Coupé 1997 - sold
E39 528iA Sedan 1999 - Sold
E36 325i Coupé 1992 - Sold
E36 316i Touring 1998 -Swap m52b28
E46 330i Touring 2003 - Sold
E39 540iA Sedan 1996 - 6bak swap!
E36 328i Touring 1997 - Daily
Binnenkort open Bamiee's 90s bmw garage.

Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sed

Bericht door Bart70 » 18 mei 2018, 07:10

Leuk om zoveel passie te lezen !

Gebruikersavatar
bamiee
Berichten: 96
Lid geworden op: 13 apr 2015, 21:42
Locatie: Schijndel

Re: Bamiee is back met een hele dikke Cosmos zwarte 540i sed

Bericht door bamiee » 23 mei 2018, 04:20

Nog steeds lekker aant genieten van de wagen heb er inmiddels al 1500 km mee gereden met een hoop plezier ritjes natuurlijk :P ook ff de duitse autobahn bezocht afgelopen weekend en em los gelaten met 4 man in de wagen toch een nette 260kmh aangetikt op de gps en er was nog ruimte dus dat ga ik zeker nog eens in mijn eentje proberen!! :amen:

Van het weekend ga ik weer lekker sleutelen zo ga ik de pcv vervangen die werkt namelijk niet goed vertoond de bekende symtomen, komt verse olie in een nieuw filtertje en 8 bougies, natuurlijk pak ik ook de pollen filters en luchtfilter mee en krijgt hij een airco service al wordt hij nog steeds goed koud maar na 2 jaar zal er best wat gas weg zijn :duimen:

Het verbruik valt me erg mee voor 8 cilinder sta er best verbaast van, zit momenteel op gemiddeld 9.4 liter per 100 km wat echt niet slecht is voor een 8 cilinder en daarbij gaat dat gas natuurlijk ook best regelmatig naar de bodem :duimen:

Van het weekend post ik weer wat foto's van het gehobby in de garage :duim:

Groeten, Bamiee :driving:
E36 323i Coupé 1997 - sold
E39 528iA Sedan 1999 - Sold
E36 325i Coupé 1992 - Sold
E36 316i Touring 1998 -Swap m52b28
E46 330i Touring 2003 - Sold
E39 540iA Sedan 1996 - 6bak swap!
E36 328i Touring 1997 - Daily
Binnenkort open Bamiee's 90s bmw garage.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Showroom”