Picasso - E92 335i
-
Picasso1971
Picasso - E92 335i
Hoi bmw fans in ben net eigenaar geworden van een bmw 335i coupe bi turbo uit 2007 en was meteen verkocht me glimlach bleef op mn gezicht staan ik ben paul 46 uit hoofddorp en ben lang op zoek geweest naar een echte ned bmw met volledige historie en bmw onderhouden uiteindelijk deze gevonden in barneveld bij van hunnink waar we gelijk een goed gevoel hadden aangezien ik geen bmw acgtergrond heb en dus nog maagd ben wat betreft bmw rijden zou ik graag met mensen in contact komen of club dagen om bijfeschoold te worden om zo de juiste zorg te kunnen dragen voor me auto en eventueel de juiste kant op gestuurd worden qua onderhoud tips en alles wat er bij komt kijken tevens al een probleempje met wisselaar die niet laad en ook de wisselaar komt er niet uit alsof ie geen stroom krijgt hij deed het gister nog prima tevens ben ik benieuwd hoe je kan zien of de auto al is gechipt dit omdat ik hem wel erg rap vind alvast gr van mij
Laatst gewijzigd door mieske90 op 31 jul 2017, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic-onderwerp gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Reden: Topic-onderwerp gewijzigd om het overzicht te bewaren.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Picasso - E92 335i
Welkom Picasso,
Kun je wat meer vertellen over je wagen?
Welke leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?
Foto's van je beest zijn natuurlijk ook welkom.
Voor de volgende keer wil ik je graag vragen of dat je een beetje op zinsopbouw en leestekens wilt letten, dat leest namelijk een stuk fijner
Kun je wat meer vertellen over je wagen?
Welke leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?
Foto's van je beest zijn natuurlijk ook welkom.
Voor de volgende keer wil ik je graag vragen of dat je een beetje op zinsopbouw en leestekens wilt letten, dat leest namelijk een stuk fijner
Hoi Picasso,
Ik weet niet wat voor auto je hiervoor hebt gehad, maar een 335i is standaard al behoorlijk rap. Ik heb er zelf ook eentje gereden, maar die was ook wel gechipt. Had ongeveer 375pk.
Ik zou zeggen, plaats hem eens op een vermogensbank dan weet je hoeveel paarden erin zitten. Mocht je willen chippen, dan kunnen ze daar ook meteen zien of het al is gebeurd en kun je besluiten niets te doen, of de software nog eens aan te laten passen.
Zorg wel dat je naar een goed bedrijf gaat en geen rotzooi erin laat zetten.
Ik weet niet wat voor auto je hiervoor hebt gehad, maar een 335i is standaard al behoorlijk rap. Ik heb er zelf ook eentje gereden, maar die was ook wel gechipt. Had ongeveer 375pk.
Ik zou zeggen, plaats hem eens op een vermogensbank dan weet je hoeveel paarden erin zitten. Mocht je willen chippen, dan kunnen ze daar ook meteen zien of het al is gebeurd en kun je besluiten niets te doen, of de software nog eens aan te laten passen.
Zorg wel dat je naar een goed bedrijf gaat en geen rotzooi erin laat zetten.
F30 328i estoril blauw M-pakket
E92 335i 375 pk 505Nm SOLD
Ik denk dan toch eerder aan de schilder Pablo Picasso. Maar dat is voor een autofreak miss weer not done om te zeggen 
Maar Picasso.... hou ons wel op de hoogte en kben benieuwd naar de pics.
Maar Picasso.... hou ons wel op de hoogte en kben benieuwd naar de pics.
Laatst gewijzigd door mieske90 op 10 aug 2017, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het quoten van een vorig bericht is onnodig en niet toegestaan.
Reden: Het quoten van een vorig bericht is onnodig en niet toegestaan.
F30 328i estoril blauw M-pakket
- jwbakkenes
Welkom hier, ook ik ben benieuwd naar je foto's.
Veel plezier hier op het forum.
Veel plezier hier op het forum.