Joost 323Ci
Re: Joost 323Ci
Ik denk dat je nog wel baat hebt als je delen die niet gespoten zijn, laat polijsten! Maar in elk geval echt al stukken beter zo!!!
ja idd de verschillen zijn echt minimaal nu, moet verder de rest van de Auto ook echt eens goed laten wassen, waxen en eventueel laten polijsten... maar ik laat eerst de nieuwe lak goed uitharden.
Dit staat inderdaad beter dan de chroomlijsten (hoewel op foto's het verschil minimaal is)
Misschien een idee om even een paar pics met 'voor en na' te plaatsen?
zal binnenkort wat pics maken, was nu allemaal wat aan de late kant geworden en was al donker dus 

Shadowline is dan glanzend zwart? Als je mat-zwart hebt, heb je de simpelste versie of..?
Echt één van de mooiste Coupe´s !! 

glans zwarte lak inderdaadJussi schreef:Shadowline is dan glanzend zwart? Als je mat-zwart hebt, heb je de simpelste versie of..?
mat zwart is standaard op de 318 coupe
chrome is standaard op alles daarboven bij de coupe.
glans zwart was een individual optie en later standaard op de clubsport en performance package uitvoeringen.
Thanx Daniel!

Staat erg goed Joost, maakt het plaatje echt af!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Laat je niet gek maken! Het is amper zichtbaar.joost schreef:het is niet 100% en de kleur moet nog wat bijtrekken, maar vele malen beter als de eerste keer spuiten... het blijft toch handwerk allemaal...
verder heeft mijn M Tech pakket altijd een iets andere tint gehad...

Een minimale update wat mij betreft, maar toch wel erg mooi!joost schreef:vandaag de shadowline lijsten geruild, wat een werk!!! achterste deel bij het raampje zit namelijk vastgeplakt met dubbelzijdige tape...
superblij ermee!
hier wat quick pics

- marcovandaar
stuk opgeknapt met je raamlijsten!
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Mac schreef:Dit staat inderdaad beter dan de chroomlijsten (hoewel op foto's het verschil minimaal is)

Trug uit japan, wat een land zeg!!! enorme auto cultuur daar, vanalles gezien op straat, nissan gt-r van dichtbij gezien, M3 hamann, Brabus... voorbij zien komen!
BMW zie je daar het meeste van de europese auto's, veel E46

Ik ga weer eens goed nadenken over volgende mods iig

Nu zie je het beter! Mooie update, het benadrukt de raampartij en daardoor ook de aerodynamische vorm ervan!