330d START soms WEL en soms NIET
-
Telli
330d START soms WEL en soms NIET
Beste,
Mijn diesel wilt soms wel normaal starten en soms probeert hij, maar pakt hem niet. Soms ook net wel daarna gelijk weer uit... RAAR, heb t idee dat er niet voldoende brandstof komt op hem te laten lopen. Als hij eenmaal loopt, dan loopt hij ook wel goed en geen trammelant.
Iemand ervaring hiermee, graag advies.
Alvast bedankt voor jullie tijd.
Mijn diesel wilt soms wel normaal starten en soms probeert hij, maar pakt hem niet. Soms ook net wel daarna gelijk weer uit... RAAR, heb t idee dat er niet voldoende brandstof komt op hem te laten lopen. Als hij eenmaal loopt, dan loopt hij ook wel goed en geen trammelant.
Iemand ervaring hiermee, graag advies.
Alvast bedankt voor jullie tijd.
Re: 330d START soms WEL en soms NIET
Linksvoor zit het brandstoffilter, daar zitten snelsluit leidingen die je er zo af kan klikken. Zet het contact uit en klik er een los. Zet dan heel even het contact aan en kijk of er brandstof uitkomt. Er komt heel veel brandstof uit dus zet hem niet te lang aan!
Als er brandstof uit komt dan moet je kijken of je injectoren goed zijn en of je brandstofpomp nog goed is. Het zou zomaar kunnen zijn dat er misschien ook wel een los contact zit ergens.
Als er brandstof uit komt dan moet je kijken of je injectoren goed zijn en of je brandstofpomp nog goed is. Het zou zomaar kunnen zijn dat er misschien ook wel een los contact zit ergens.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ik gok zelf op gloeispiralen.
Die kunnen ook slecht zijn.
Die kunnen ook slecht zijn.
-
Mac
Je kunt natuurlijk ook even langs de dealer gaan om de boel uit te laten lezen 
Heb ik ook gehad, En bij mij waren het de verstuivers die lek waren. Maar bij jou zou het misschien iets anders kunnen zijn.
Ik heb toen mijn bmw gestart met een spuitbus start hulp of zoiets, Daar door kon ik starten en naar de dealer rijden omdat hij dan wel starte en dan niet. Gewoon effe naar de dealer gaan uitlaten lezen en mischien een druk test.
Ik heb toen mijn bmw gestart met een spuitbus start hulp of zoiets, Daar door kon ik starten en naar de dealer rijden omdat hij dan wel starte en dan niet. Gewoon effe naar de dealer gaan uitlaten lezen en mischien een druk test.
-
Telli
Bij de dealer geweest en lag niet aan zuiger of verstuivers, 150 eu armer maar geen kennis rijker!!!
Mischien iemand/monteur die mijn auto even flink onder armen kan nemen voor NIET-DEALER tarieven?
gr
Mischien iemand/monteur die mijn auto even flink onder armen kan nemen voor NIET-DEALER tarieven?
gr
Ik betaal geen 150 euro voor iets dat ik zelf ook weet... Welke dealer heb je?Telli schreef:Bij de dealer geweest en lag niet aan zuiger of verstuivers, 150 eu armer maar geen kennis rijker!!!
gr
Ik denk dat je even langs Ruud Peterse moet in IJsselstein. Bel hem even op en leg je probleem uit.
persoonlijke gegevens van anderen graag via PB verstrekken
Moderatoropmerking Mac
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
ik wil er best een keer naar kijken
denk dat ik het je voor minder dan 150 euro wel kan vertellen
denk dat ik het je voor minder dan 150 euro wel kan vertellen
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
@Mario: +1
No cure, no pay!
Zal wel bijzonder worden, beetje vette rekeningen betalen zonder dat je probleem verholpen is.
No cure, no pay!
Zal wel bijzonder worden, beetje vette rekeningen betalen zonder dat je probleem verholpen is.