M bumpers+skirts

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
huiisss
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2014, 11:48

M bumpers+skirts

Bericht door huiisss » 17 feb 2017, 01:20

Beste leden,

Ik wil mijn 328ci (cosmos schwarz) wat stoerder gaan maken :devil:
nu ben ik op zoek naar een m tech 2 bumper voor+achter en skirts tweede hands of nieuw.
Zijn er mensen die een set/pakket aanbieden?
Of stel ik koop het nieuw heeft iemand ervaring met het m pakket van bmwproducts.nl/jan priem of van HL automotive?

Mvg,

Maurice :duimen:

Gebruikersavatar
dirkfraterman
Berichten: 70
Lid geworden op: 30 mei 2016, 15:16
Locatie: Vriezenveen

Re: M bumpers+skirts

Bericht door dirkfraterman » 02 mar 2017, 11:51

Ik heb zelf geen ervaring met de bumpers, maar een goede vriend van me wel. Hij heeft een E46 sedan en een M-Tech bumper gekocht bij BMWproducts. Deze past perfect en de kwaliteit is goed. Als je de bumper naar een goede spuiter doet lijkt het echt super gaaf!
E46 318Ci cabrio Tourmaline Violett metallic Showroom Instagram
E90 330i Automaat Arktisblau metallic SOLD

Largo330
Berichten: 33
Lid geworden op: 21 mar 2016, 18:55

Re: M bumpers+skirts

Bericht door Largo330 » 08 mar 2017, 21:33

zelf een complete kit gehaald bij bmw products. de bumpers en skirts passen naar mijn mening goed(voor het geld). een beetje afstel werk is wel nodig maar is zeker netjes te plaatsen. enige nadeel wat ik ondervond is dat de bijgeleverde mistlampen binnen 1 dag al meer condens bevatten dan na een hevige vrijpartij in de auto. En mocht je pdc hebben, pas de bijgeleverde steuntjes goed. deze paste bij mij namelijk voor geen meter. steunen en bumper moeten aanpassen. Aangezien ik tevreden was over de rest van de pasvorm van de kit heb ik als enigste de steunen niet zodanig gepast dat ik er na het spuiten achter moest komen dat deze totaal niet paste. (zal je altijd zien) en natuurlijk op een verse lak is dat niet prettig werken. Maar zoals aangeven voor het geld heb je een prima kit

Gebruikersavatar
Lex_b3
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 jun 2011, 21:43
Locatie: Huizen

Re: M bumpers+skirts

Bericht door Lex_b3 » 05 mei 2017, 10:41

Largo330 schreef:enige nadeel wat ik ondervond is dat de bijgeleverde mistlampen binnen 1 dag al meer condens bevatten dan na een hevige vrijpartij in de auto.
Ik ga even op onderzoek uit.. :whistle:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”