Nieuw op het forum, dus toch maar even voorstellen!
Ben Bramzzz, 37 jaar en kom uit het Westland, heb sinds zomer 2016 een Peugeot 206 (waar ik helemaal klaar mee was, was een snelle aankoop nadat ik een ongeluk had gehad met mijn Alfa 147 2.0) omgeruild voor een goed uitziend exemplaar van de e46 compact klasse uit 10/01.
De auto heeft eerst in Denemarken rondgereden en is in 2013 geïmporteerd. Stonden niet teveel km's op de teller (143k) en hij reed fijn, dus de ruil was snel gedaan! Kreeg er zelfs nog een set winterbanden van Continental (en stalen velgen) bij!
Interieur was erg vuil toen ik hem kocht (waarschijnlijk ook daarom de prijs) maar dat is snel professioneel gereinigd.
Het is een grijs stoffen interieur, had liever het zwarte met leren stoelen gehad, maar je kan niet alles hebben.
Waar ik hem kocht had hem goed bijgehouden, nieuwe velgen en zomerbanden eronder gedaan en grote beurt gegeven.
Inmiddels heb ik hem vandaag laten keuren en issie weer voor een jaar (inclusief kleine beurt) rijklaar!
Heb ook een aftermarket radio erin gezet (zonder cd, dus erg kleine unit) Gaat goed en inbouwen was easy, ook de microfoon.
Dingen die ik nog zou willen veranderen/repareren:
- achterbumper heeft een paar butsjes, dus als ik een er eentje vind die gaaf is, gooi ik die eronder.
- Linksvoor zit een naar deukje, precies bij de deur en voorscherm, dus weet niet wat ik daarmee kan.
- motorkap aan de voorkant heeft een klein tikkie, je ziet het bijna niet, maar ik erger me er al kapot aan, dus dat wil ik ook laten bijwerken.
- had Xenon ingebouwd, maar lichtbeeld was K, dus weer de oude H7 erin gezet.
- achterruitwisser doet niks meer (pomp ook niet) dus denk dat ie de geest heeft gegeven (dure reparatie?)
- afstandsbediening werkt niet, zelfs een nieuwe sleutel bij de dealer deed niks, dus denk dat de antenne kaduuk is, rest van het systeem (centrale vergrendeling) werkt naar behoren, iig geen GM5 probleem, dus als iemand een gebruikte antenne heeft, let me know!
- misschien twee sidesplitters bij de voorbumper, zag ik pas, maakt de standaard bumper gelijk wat mooier
- mistlampen inbouwen
- nieuwe set speakers met net ff wat meer power, vooral in het laag, die standaard boxen zijn wel ok, maar totaal niet speciaal haha!
Al met al een flinke lijst, maar heb geen haast, wat ik tegenkom ga ik lekker op mn dooie gemakkie doen

Leuk bij het forum te zijn, zit er al een tijdje op te koekeloeren, staan goeie tips op!
Spreken elkaar!
Grtz Bramzzz