m-3 e46 stuur bekleed met alcantara.

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
s54vert
Berichten: 210
Lid geworden op: 02 okt 2015, 09:56

Re: m-3 e46 stuur bekleed met alcantara.

Bericht door s54vert » 12 okt 2016, 08:59

Mooie upgrade..

heb de mijne vorig jaar opnieuw laten doen,had grijs alcantara en dat vond ik niet meer mooi

Afbeelding
Ik heb het stuur ook wat dikker laten maken, vindt ik veel lekkerder sturen
Afbeelding
Afbeelding

323ti
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 apr 2013, 13:16

Re: m-3 e46 stuur bekleed met alcantara.

Bericht door 323ti » 16 okt 2016, 02:51

Waar kan ik dit laten doen, en wat gaat dit ongeveer kosten?

s54vert
Berichten: 210
Lid geworden op: 02 okt 2015, 09:56

Re: m-3 e46 stuur bekleed met alcantara.

Bericht door s54vert » 16 okt 2016, 09:30

323ti schreef:Waar kan ik dit laten doen, en wat gaat dit ongeveer kosten?

Genoeg prutsers en zelfs bekleders die er niet aan beginnen..

Ik heb mijne laten doen bij Tiggydesign in Engeland, even opsturen en week later klaar.. niet de goedkoopste maar levert echt vakwerk.
De mijne was hiervoor in Duitsland geweest en kostte ook 200 euro, en leek netjes.. maar was echt beun gedaan :(

Of google even naar : Jack Royal steeringwheels, daar kun je zelfs een bestellen met omruil, dus je ruilt je ouwe in en ontvangt een beklede naar wens, met m stickels of geperforeerd leer of wat je ook maar wilt.. beide kan ik je ten zeerste aanbevelen.

323ti
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 apr 2013, 13:16

Re: m-3 e46 stuur bekleed met alcantara.

Bericht door 323ti » 17 okt 2016, 03:25

Thanks man, ga er gelijk naar kijken! Mijn stuurtje is echt op :nee: enigste puntje wat ik nog haat aan mijn interieur..

cheek-o
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 jun 2014, 00:37
Locatie: Twente

Re: m-3 e46 stuur bekleed met alcantara.

Bericht door cheek-o » 28 okt 2016, 10:28

top auto profi ben ik niet altijd zo over te spreken, en zo zit er nog wel 2 in duitsland dat ik denk van mwaah...
komt natuurlijk omdat ik zelf stoffeerder ben :loveit:

Sommige mensen van hier kennen mij/mijn stuurtjes wel, aangezien 60% van de stuurtjes wat ik gemaakt heb BMW is :duimen:

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 6&start=15 hier een kleine greep van wat ik gemaakt heb afgelopen maanden.

of als je meer wilt zien kun je me vinden op facebook CM Customs enschede (facebook al een tijdje niet meer bijgewerkt! haha :P
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
E30 in Search

cheek-o
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 jun 2014, 00:37
Locatie: Twente

Re: m-3 e46 stuur bekleed met alcantara.

Bericht door cheek-o » 28 okt 2016, 10:33

s54vert schreef:
323ti schreef:Waar kan ik dit laten doen, en wat gaat dit ongeveer kosten?

Genoeg prutsers en zelfs bekleders die er niet aan beginnen..

Ik heb mijne laten doen bij Tiggydesign in Engeland, even opsturen en week later klaar.. niet de goedkoopste maar levert echt vakwerk.
De mijne was hiervoor in Duitsland geweest en kostte ook 200 euro, en leek netjes.. maar was echt beun gedaan :(

Of google even naar : Jack Royal steeringwheels, daar kun je zelfs een bestellen met omruil, dus je ruilt je ouwe in en ontvangt een beklede naar wens, met m stickels of geperforeerd leer of wat je ook maar wilt.. beide kan ik je ten zeerste aanbevelen.

ik begin er wel aan :W

zowel Tiggy als Royal kende ik nog niet, ik ben natuurlijk meer bewust van me con-collega's hier in benelux en duitsland, maar tiggy levert mooi en knap werk! Royal vind ik zelf iets minder!

Ik werk ook met het ruilprincipe, dus je kunt gewoon door blijven rijden terwijl ik je stuur maak!

maar dat stuur van jou ziet er goed uit s54vert!
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
E30 in Search

cheek-o
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 jun 2014, 00:37
Locatie: Twente

Re: m-3 e46 stuur bekleed met alcantara.

Bericht door cheek-o » 28 okt 2016, 10:34

323ti schreef:Thanks man, ga er gelijk naar kijken! Mijn stuurtje is echt op :nee: enigste puntje wat ik nog haat aan mijn interieur..

je mag me best mailen naar info@cmcustoms.nl als je wat info wilt van me! :duimen:
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
E30 in Search

s54vert
Berichten: 210
Lid geworden op: 02 okt 2015, 09:56

Re: m-3 e46 stuur bekleed met alcantara.

Bericht door s54vert » 28 okt 2016, 11:08

cheek-o schreef:
s54vert schreef:
323ti schreef:Waar kan ik dit laten doen, en wat gaat dit ongeveer kosten?

Genoeg prutsers en zelfs bekleders die er niet aan beginnen..

Ik heb mijne laten doen bij Tiggydesign in Engeland, even opsturen en week later klaar.. niet de goedkoopste maar levert echt vakwerk.
De mijne was hiervoor in Duitsland geweest en kostte ook 200 euro, en leek netjes.. maar was echt beun gedaan :(

Of google even naar : Jack Royal steeringwheels, daar kun je zelfs een bestellen met omruil, dus je ruilt je ouwe in en ontvangt een beklede naar wens, met m stickels of geperforeerd leer of wat je ook maar wilt.. beide kan ik je ten zeerste aanbevelen.

ik begin er wel aan

zowel Tiggy als Royal kende ik nog niet, ik ben natuurlijk meer bewust van me con-collega's hier in benelux en duitsland, maar tiggy levert mooi en knap werk! Royal vind ik zelf iets minder!

Ik werk ook met het ruilprincipe, dus je kunt gewoon door blijven rijden terwijl ik je stuur maak!

maar dat stuur van jou ziet er goed uit s54vert!

Dankje, ik dacht ook echt dat mijn eerste stuur er best netjes uitzag, totdat ik mail kreeg van hem, hij zei man o man wat hebben ze je stuur verneukt :s
Zitten idd een paar "grotere" in Duitsland die gewoon slecht werk leveren, had mijn stuur ook zo naar jou durven sturen hoor, je werk ziet er ook top uit!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”