Hulp bij Importeren en aankooptips aankoop E90!!
Hulp bij Importeren en aankooptips aankoop E90!!
Beste mede-forummers,
Graag wil ik bij onze buurtjes in Duitsland een E90 kopen..
Echter ben ik niet helemaal de taal goed machtig (genoeg), en weet te weinig van BMW af om een goed oordeel te kopen!
Wie heeft aankooptips voor een E90, maar zou kunnen helpen met importeren????
Graag wil ik bij onze buurtjes in Duitsland een E90 kopen..
Echter ben ik niet helemaal de taal goed machtig (genoeg), en weet te weinig van BMW af om een goed oordeel te kopen!
Wie heeft aankooptips voor een E90, maar zou kunnen helpen met importeren????
Re: Hulp bij Importeren en aankooptips aankoop E90!!
Heb je de BPM aangifte al goed uitgezocht? Dat is veruit het meest tijdrovend.
Verder adviseer ik persoonlijk om de auto uit te lezen met software, ter controle. Geen universele software.
Controle van alle nodige dingen, ik heb ze zelfs gezien met verschillende banden. Versleten remmen, motorisch lekkage, bijgeluiden, reageert de auto goed, kraakjes piepjes bonken.
Steenslag, lak schades, controle chassisnummer, boekjes alles erbij, welk type motor en zijn hier bekende problemen mee, etc.
Verder adviseer ik persoonlijk om de auto uit te lezen met software, ter controle. Geen universele software.
Controle van alle nodige dingen, ik heb ze zelfs gezien met verschillende banden. Versleten remmen, motorisch lekkage, bijgeluiden, reageert de auto goed, kraakjes piepjes bonken.
Steenslag, lak schades, controle chassisnummer, boekjes alles erbij, welk type motor en zijn hier bekende problemen mee, etc.
klepseals? 
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
-Richard- schreef:Heb je de BPM aangifte al goed uitgezocht? Dat is veruit het meest tijdrovend.
Hoe kan ik softwarematig controleren? Heb geen apparatuur, niks..
was inderdaad aan het kijken op mobile.de naar E90. en deze best veel goedkoper dan in Nederland. Aleen hoe zit het bpm invoer en dergelijke? Ik keek met name alleen E90 en dan 320 tussen 2005 en 2010 benzine alleen.
toevallig ben ik ook aan het kijken. wel goedkoper dan in Nederland.
ik allleen het complete plaatje geinformeerd en dat komt totaal kosten van ongeveer 1500 euro auto aan huis. Maar ga het allemaal zelf doen kost het dan een kwart denk ik.
ik allleen het complete plaatje geinformeerd en dat komt totaal kosten van ongeveer 1500 euro auto aan huis. Maar ga het allemaal zelf doen kost het dan een kwart denk ik.
-
de fiscalist
- Contacteer:
tip: autotelex.nl-Richard- schreef:Heb je de BPM aangifte al goed uitgezocht? Dat is veruit het meest tijdrovend.
voor twee tientjes verzorgen zij de BPM aangifte. Is een fluitje van een cent. Mogelijke BPM calculaties kun je zo van de site halen (kosteloos).