Zwaan schreef:Nou zoals het topic al zegt en weg is de weg toen zag ik alleen nog maar groen. Nu is mijn vraag wie is er al eens uit de bocht gevlogen doordat ie achter opeens in een bochtweg schuift
Soort gelijken ervaring gehad in het begin van het jaar,alleen was het bij mijn op de Nordschleife gebeurd. (|
In de bocht bij Hocheichen(zal de meeste nix zeggen),was lekker aan het gummen op een natte baan,bocht naar links,net een auto links ingehaalt,kon dus niet terug naar de idealen lijn,dag daar voor was der 6 uur lang op geacet op de Nordschleife,dus veel rubber/olie op de niet idealen lijn,asfalt heeft daar ook nog een keer een verval van een metertje of 5,tel daarbij op dat de rechterschock niet fris meer was en weg was de achterkant,kon nog net de achterkant uit de vangrail houden,maar de voorkant schampte de leiplanke wel,gevolg oem xenon naar de klote(zat er net 1 dag in) x| ,bumper weg incl de alu bumperdrager(was mooi haaks de hoek om)

er onderen,deuk scherm en motorkap en wat plastice zooi stuk,zelfs de lampen die in de mistlampen zaten waren uit de fittingen getrokken.
Maar inmiddels is alles weer herstelt,wilde de voorkant toch al een keertje laten spuiten en dat moest ik nu wat eerder doen dan geplant.
Oh ja,ook niet all risk verzekert.
Succes met herstel Zwaan.